اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. مهر 1396 - 13:59   |   کد مطلب: 27017
فرمانده انتظامی شهرستان همدان خبر داد:
انهدام باند ۶ نفره سارقان موتورسیکلت در همدان
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از کشف ۶ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری اعضای یک باند سرقت موتورسیکلت خبر داد.
موتور

به گزارش صبح الوند، سرهنگ پژمان قویمی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت و شکایت مالباختگان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت و اکیپی از عوامل واحد تجسس کلانتری ۱۱ شکریه با انجام تحقیقات میدانی و بکارگیری شگردهای پلیسی سرانجام یکی از سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی نامبرده را دستگیر کردند.

 

وی با اشاره به کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی از متهم در هنگام دستگیری بیان داشت: متهم که فردی سابقه دار در زمینه سرقت موتورسیکلت است و با توجه به وجود شواهد و مستندات، در بازجویی های تخصصی به سرقت چندین فقره موتورسیکلت از نقاط مختلف شهر همدان با همدستی دو متهم دیگر اعتراف کرد.

 

قویمی اظهار داشت: با اعتراف متهم به سرقت موتورسیکلت با همکاری دو متهم دیگر، ماموران توانستند آنان را نیز شناسایی و دستگیر کنند.

 

قویمی در ادامه تصریح کرد: با اعترافات این سه نفر سارق موتورسیکلت، ۳ خریدار اموال مسروقه که موتورسیکلت های به سرقت رفته را خریداری و اوراق می کرده اند، نیز شناسایی و در عملیاتی منسجم و هماهنگ همگی آنها دستگیر و جمعا تعداد ۶ دستگاه موتورسیکلت مسروقه از آنها کشف شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان همدان با اشاره به اینکه تعدادی از این موتورسیکلت ها با شناسایی مالکان به صاحبانشان برگردانده شد، گفت: متهمان با دستور قضایی برای بررسی تخصصی تر جرایم در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان