اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. مهر 1396 - 15:05   |   کد مطلب: 26943
رییس اتحادیه مرغ و ماهی استان همدان خبرداد؛
کاهش ۱۰درصدی قیمت مرغ در همدان
رییس اتحادیه مرغ و ماهی از کاهش ۱۰درصدی قیمت مرغ در استان خبر داد و گفت: این قیمت در روزهای آینده نیز با کاهش مواجه خواهد شد.
کاهش قیمت مرغ در همدان

به گزارش صبح الوند، جواد عاشوری در گفتگو با خبرنگار ما،  با اشاره به کاهش ۱۰درصدی قیمت مرغ در استان گفت: هرکیلو گوشت مرغ گرم ۶هزارو ۴۰۰و هرکیلو گوشت مرغ منجمد ۶هزارو ۱۰۰تومان در بازار عرضه می شود.

 

وی عدم استقبال مردم از خرید گوشت مرغ و عرضه فراوان آن در بازار و جوجه ریزی مرغداری ها را از دلایل این کاهش قیمت عنوان کرد و خاطر نشان کرد: تمام نیاز موجود از خود استان و استان های همجوار تامین می شود و این در حالی است که مرغ مازاد استان نیز به این استان ها ارسال خواهد شد.

 

رییس اتحادیه مرغ و ماهی  با اشاره به اینکه روزانه حداقل ۴۰تن مرغ گرم در بازار عرضه خواهد شد گفت:  تخم‌مرغ نیز شانه ای ۱۰هزار تومان  بازار عرضه می شود.

 

عاشوری در ادامه  با اشاره به اینکه هرروزه بازرسی های نامحسوس توسط اتحادیه مرغ با هماهنگی اتاق اصناف و بازرسی و نظارت انجام‌میگیرد خاطر نشان کرد: تا کنون تخلفی مشاهده و در سامانه ثبت نشده است.

 

وی همچنین در خصوص اعتراض مردم به جابجایی محل بازار بزرگ پرنده شان خاطر نشان کرد: برنامه جابجایی این بازار توسط ادارت ذی صلاح از جمله محیط زیست ،شهرسازی و نهاد های دیگر  در حال نهایی شدن است و به زودی این بازارچه که مشکلات اجتماعی رابرای مردم به وجود اورده است به جای دیگری انتقال خواهد یافت.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان