اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. مهر 1396 - 14:23   |   کد مطلب: 26903
معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: از جامعه هنری کشور و استان در همه ابعاد گله دارم؛ شخصیت سردار همدانی آن طور که باید تبیین نشده است، تمام ابعاد زندگی سردار شهید همدانی سوژه برای ساخت فیلم در همه ابعاد مختلف از جمله فردی، اجتماعی، نظامی و سیاسی است.
سردارابنوش

به گزارش صبح الوند، سردار سالار آبنوش پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و ضمن بیان اینکه امروزه دشمن سیلی محکمی از انقلاب اسلامی خورده و در این موضوع هیچ اغراقی صورت نگرفته  گفت: همه دوست و دشمن و رصد کنندگان مسائل جهان بر این اتفاق مهم اذعان دارند و یک‌هزار سال پیش نظام سلطه با ظهور اسلام این سیلی را خورده و حالا با ظهور انقلاب اسلامی نیز سیلی محکم تر دیگری به نظام سلطه زده شد و انقلاب اسلامی تبلور همان اسلام ناب است.

 

سردار آبنوش ادامه داد: امروزه دشمن در تلاش است برای بقای بیشتر خود و اینکه برای کندی حرکت انقلاب و یا از بین بردن این حرکت سرمایه ‌گذاری کند امری طبیعی است ولی  اگر ما از فرصت‌ها استفاه کنیم خواهیم توانست دشمن را ناکام کنیم.

 

معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) ضمن تاکید بر اینکه کربلا معناگر اسلام ناب بود افزود: هم اکنون نیز برخی افراد در مسیر راه انقلاب قرار دارند و  می‌توانند برای آیندگان الگو و اسطورهایی مقدس باشند و سردار همدانی یکی از همین چهره های شاخص برای الگوسازی نسل جوان و آیندگان است.

 

وی ضمن گلایه از جامعه هنری کشور و استان در همه ابعاد گفت: آن طور که باید شخصیت سردار همدانی تبیین نشده است، تمام ابعاد زندگی سردار همدانی سوژه ساختن فیلم در ابعاد مختلف فردی، اجتماعی، نظامی و سیاسی است.

 

 

سردار آبنوش با بیان اینکه سردار همدانی قبل از پیروزی قطعی انقلاب، سپاه را تشکیل داد افزود:  از همان روز خداوند دست این مرد بزرگ را گرفت و مسیر را به او نشان داد؛ در زمان تشکیل سپاه همه سردار همدانی را به فرماندهی انتخاب کردیم؛ سردار همدانی منافقین بسیاری را که  در همدان جولان می‌دادند و  مرکز آنها در غرب کشور بود  تحت نظر گرفت و توانست ریشه آنها را در داخل بخشکاند .

 

معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) ضمن اشاره بر اینکه سردار همدانی از کسانی بود که شیرازه منافقین را در غرب کشور از هم پاشید و سران آنها را دستگیر کرد گفت: در آن زمان اطلاعات و آموزش های اولیه را نداشتیم و قائله کردستان دموکرات‌ها تا همدان آمده بودند و حتی کشور در حال تجزیه بود اما کسی که جلوی آنها ایستاد  سردار همدانی بود.

 

وی با تاکید بر اینکه سردار همدانی هیچ دوره ای در خارج از کشور ندیده بود و تنها دوره سربازی و پاسداری را گذرانده بود تصریح کرد: خدا استعداد و شکوفایی بالایی را به سردار همدانی عنایت کرده بود و شهید همدانی توانست با سازماندهی خوب بلاهای عظیمی را از کشور بردارد.

 

سردار آبنوش در ادامه سخنان خود به اینکه در دوران دفاع مقدس نیاز به ساماندهی رزمی داشتیم اشاره کرد و افزود: در آن زمان سردار همدانی لشکر انصارالحسین (ع) را سازماندهی کرد ولی هیچ یک از ما هنوز به دلیل کاهلی علت نامگذاری سپاه انصارالحسین(ع) از سوی ایشان را نفهمیدیم و نمیدانیم چه رمز و رازی  در این اصراربود چرا که نام هرکس را حسین و نام مقدس نمی‌گذارند؛ سردار همدانی با تمام قدرت تلاش کرد که نام «انصارالحسین» را بر سپاه بگذارند.

 

معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)  باشاره بر خاطره ای به نقل از سردار اسدی تصریح گفت: سردار اسدی می‌گوید فرماندهان یگان‌ها نزد امام رفتیم که مسوولیت را تحویل دهیم چرا که به دلیل عدم آموزش و تکنیک‌ها و تجهیزات نگران بودیم ، تلفات زیادی بدهیم، حدود 20 فرمانده برجسته در آن جلسه حضور داشت که امام گفت اسم شما در عالم ذر به این نام فرمانده ثبت شده بود.

 

سردار آبنوش در پایان سخنان خود ضمن  اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند آنچه سردار همدانی را برجسته و شاخص کرد اخلاص او بود تاکید کرد: نسل های آینده باید اثر انعکاس و تبیین شخصیت سردار شهید همدانی را مشاهده کنند چراکه وجود  اشخاصی همچون سردار همدانی به صورت تصادفی نبوده است .

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان