اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. شهريور 1396 - 21:50   |   کد مطلب: 26582
معاون سابق هماهنگ کننده قرارگاه خاتم در همدان:
امنیت و قدرت بازدارندگی کشور در سایه ولایت به دست آمده است
معاون سابق هماهنگ کننده قرارگاه خاتم گفت: امنیت وقدرت بازدارندگی کشور در سایه ولایت به دست آمده است.
سردار ابنوش

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم, سردار سالارآبنوش پیش از ظهر امروز با حضور در همایش پرچمداران بصیرت اظهار داشت: مسئله‌ای که امروز انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند عدم بصیرت در افراد است.

 وی با بیان اینکه اگر بصیرت بما هو بصیرت توسط متولیانش به صورت درست اعلام شود آن وقت است تاثیر بسیاری می‌گذارد عنوان کرد: ما از بیان شبهه واشکالات توسط دیگران نمی‌ترسیم چرا که تکیه بر بیکران داریم اما اگر در جامعه بصیرت‌افزایی انجام نشود اتفاقاتی رخ می‌دهد که سبب تغییر سرنوشت ما می‌شود.

معاون سابق هماهنگ کننده قرارگاه خاتم با تشریح پایه‌های تشکیل دهنده یک حکومت ابراز کرد: یک نظام برای اینکه در یک جامعه دوام بیاورد به 4 پایه اصلی امنیت و قدرت بازدارندگی، علم و فناوری، ساختاری سیاسی قدرتمند و اقتصاد نیاز دارد.

وی با تاکید براینکه ساختار سیاسی تمام 200 کشور شناخته شده جهان بر این 4 رکن استوار است تصریح کرد: امنیت و قدرت بازدارندگی امتیازی است که اگر کشوری نتواند آن را به دست آورد مورد هجمه و حمله دیگر کشورها قرار می‌گیرد، سقوط می‌کند و یا حاکمانش را دیگر کشورها انتخاب می‌کنند.

آبنوش گفت: نزدیک به 4 دهه است که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و دشمنان در این مدت هرآنچه توانستند علیه مردم ایران به کار بستند اما کشور ما دارای اقتدار ویژه‌ای بوده و جنس امنیت و قدرت بازدارندگی اش نیز ویژه است.

وی عنوان کرد: متاسفانه در حال حاضر بسیاری از مردم حتی بخشی از اساتید دانشگاه‌های کشور نیز ابتدایی‌ترین مسئله‌ها در این حوزه را نمی‌دانند اما اخبار درست و غلط رسانه‌های خارجی را حفظ هستند.

معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم با اشاره به اینکه امنیت وقدرت بازدارندگی در سایه ولایت به دست آمده است، تاکید کرد: کدام یکی از دولت‌ها و مجالس ما می‌توانند ادعا کنند که قدرت بازدارندگی وامنیت موجود در کشور نتیجه کار آنها است چرا که این نعمت در سایه رهبری امام (ره) و مقام معظم رهبری به دست آمده است.

وی افزود: دشمن اگرچه برای ما دندان تیز می‌کند اما از آنجا که از قدرت بازدارندگی ما مطلع است می‌داند اگر به جنگ با ما بیاید چه سرنوشتی خواهد داشت به همین دلیل وارد جنگ با ما نمی‌شود.

آبنوش بیان کرد: مردم ایران بعد از شهادت شهید همدانی او را شناختند اما بدانید که شما هزارن نفر مانند شهید همدانی و سردار سلیمانی‌ها دارید واز آنجا که رهبری خود انقلابی بوده و انقلابیون را می‌شناسند این افراد را در جای درست خود قرار داده‌اند به همین دلیل نیز امروز جنگ کیلومترها دورتر از مرزهای ایران در حال انجام است.

وی با بیان اینکه جنگ در سوریه، یمن و دیگر نقاط برای بازداشتن انقلاب اسلامی از حرکت است اظهار داشت: برخی افراد می‌گویند با قال الصادق‌ها نمی‌توان در حکومت کاری از پیش برد اما ما با ساختار سیاسی خود ثابت کردیم با تکیه بر همین‌ها توانستیم در شرایطی که همه دنیا علیه ما بود کشور را اداره کنیم.

معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم عنوان کرد: دست یافتن به علم و فناوری دیگر موضوع مهمی است که باید به آن توجه ویژه کرد چرا که اگر خودمان آن را به دست نیاوریم باید برای داشتنش در مقابل بیگانگان دست دراز کنیم و این دست دراز کردن ذلت می‌آورد.

وی تاکید کرد: امروز دنیای سلطه بر عرصه علم فناوری و تکنولوژی مسلط شده است و این گونه جهان را به بدترین جایگاه خودش رسانده است جایگاهی که در آن سر طفل بیگناهی را می‌برند و آن طرف‌تر قاتل آنها مدعی حقوق بشر می‌شود.

آبنوش با اشاره به جنایات رخ داده در کشور میانمار علیه مسلملانان گفت: هر کس که ذره‌ای شعور داشته باشد می‌داند که با مماشات و لبخند نمی‌توان با دشمن حرف زد.

وی بیان اینکه ما با هدایت‌های مقام معظم رهبری تواسنته‌ایم در جایگاه ممتاز علمی جهان قرار بگیریم توضیح داد: با توجه به شناخت رهبر معظم انقلاب از دانشمندان و ارتباط برقرارکردن ایشان با این افراد ما توانستیم در عرصه‌های مختلف هواو فضا، نانو، ماهواره، نفت و غیره که دشمن سعی داشت با تحریم کردن از طریق آنها به ما ضربه بزند به خودکفایی برسیم.

معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم با تشریح نقش رهبری در بکارگیری نیروهای  متخصص، متعهد و انقلابی در عرصه‌های مختلف برای به خودکفایی رسیدن کشور در عرصه‌های علمی و صنعتی افزود: اگرچه برخی وادادگان با تحریم‌های دشمنان نا امید بودند و می‌گفتند به رهبری بگویید برای داشتن فناوری باید در برابر دشمنان تسلیم شد اما ما با حمایت رهبری از نیروهای انقلابی توانستیم کارهای بسیار مهمی را انجام دهیم.

وی صریح کرد: در حال حاضر دشمنان ما که به دنبال تحریم کردن ما بودند مات و مبهوت مانده‌اند که ما چگونه تواسنته‌ایم در شرایط تحریم این کارها را انجام دهیم.

آبنوش با پرداختن به موضوع ساختار سیاسی به عنوان سومین پایه تشکیل یک حکومت اظهار داشت: اگر این ساختار محکم نباشد حکومت نیز دوام نمی‌آورد مانند حکومت شوروی سابق که به دلیل از هم پاشیده شدن ساختار سیاسی‌اش نابود شد.

این مسئول با بیان اینکه فکر می‌کنید دشمنان در طول این 4 دهه که از پیروزی انقلاب می‌گذرد به فکر نفوذ و یا فروپاشی ساختار سیاسی ما نبوده‌اند عنوان کرد: دشمنان ما به هرطریقی به دنبال منحرف کردن مردم هستند اما از آنجا که سایه ولایت مطلقه فقیهه برسر کشور است و کشور براساس روایات و دین اسلام اداره می‌شود نتوانسته‌اند کاری انجام دهند.

 آبنوش با بیان اینکه این انقلاب به افراد انقلابی نیاز دارد تا به مقصد نهایی برسد اظهار داشت: متاسفانه پایه حکومت در بخش اقتصاد می‌لنگد چرا که مسئولان این عرصه را کسانی تشکیل می‌دهند که خانوده‌هایشان آن ور آب زندگی می‌کنند.

وی افزود: در حال حاضر مجلس و دولت ما انقلابی نیستند در غیر این صورت اگر مسئولی انقلابی مانند سردار سلیمانی سراغ دارید به من معرفی کنید تا سینه خیز برای بوسیدن دستش بروم.

معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم با تاکید برلزوم آگاه ساختن مردم از وضعیت کشور، دستاورها و چالش‌های پیش رو عنوان کرد: پشت پرده حضور بسیاری از شرک‌ های خارجی در کشور، سند 2030 یا aftf  و غیره افراد دیگری قرار دارند که باید در این باره با مردم حرف زد.

وی تاکید کرد: ایامی مانند محرم و صفر و دیگر مناسبت‌ها فرصت مناسبی است تا ما با انسجامی مناسب با مردم ارتباط برقرار کرده و چهره واقعی خادمان به کشور و انقلاب را به مردم بشناسانیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان