اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. شهريور 1396 - 9:02   |   کد مطلب: 26680
مدیر شرکت تعاونی سارمس گفت: نظارت بسیار بسیار ضعیف است و ما نمیدانیم مشکلاتی که داریم را به چه کسی بگوییم چرا که مسئولین مشکلات مارا برای یکدیگر پاسکاری میکنند.

به گزارش صبح الوند، علیرضا محمدی مدیرعامل شرکت تولیدی سارمس ، درجمع خبرنگاران،با تاکید بر اینکه  صنعت در کشور ما به شدت مظلوم واقع شده است گفت: ما تیمی تحصیل کرده از لیسانس ، فوق لیسانس و دکتری داریم وهدف ماهم از اول همین بود ک تیمی جوان داشته باشیم چون داریم کار جدیدی انجام میدهیم و در سطح کشور رقیبی نداریم و اگر رقیب داشته باشیم قطعا کیفیت آن محصولات به ما محصولات ما نمیرسد.

 

 

محمدی تولیدات واحد صنعتی را شامل میوه جات ، سیفیجات و سبزی جات خشک ،منجمد و تازه اعلام کرده وگفت:  یک  سری از محصولات. همچون برنج  وچای، قند وشکر،  همچنین حبوبات، ادویه جات، تنقلات و کشمش صرفا دسته بندی میشود.

 

 

 

مدیرعامل شرکت تولیدی سارمس ضمن اعلام اینکه سه ماه است به صورت آزمایشی استارت  کار را زده اند افزود:  در این سه ماه 15 نفر نیروی کار را وارد عرصه اشتغال کردیم، تمام ساخت دستگاه ها به همت بچه ها بوده و ایده های بیشتری داریم اما حمایت و همکاری ارگان ها را نداریم.

 

محمدی ضمن اشاره بر اینکه قیمت دستگاه خارجی برای خشک کردن میوه جات و سبزی جات در سال 93 سه میلیارد تومان بود گفت: ما دستگاه هارا با یک میلیارد تومان با کیفیت بسیار بالایی تولید کردیم .

 

وی در خصوص مشکلات مربوط به این صنعت گفت: اولین  مشکل ما بانک ها هستند که دقیقا همچون دزد سر گردنه عمل میکنند، به این دلیل که طبق  ضرب المثل معروف  که شاه بخشیده شاه غلام نمیبخشد ،الان در تمام ادارات ما این قضیه حاکم است ، در بانک ، مخصوصا تامین اجتماعی هم قطعا اطلاع دارید که ستاد اقتصاد مقاومتی که به گفته مقام معظم رهبری تشکیل شده مصوبه داریم که یکسال بیشتر تامین اجتماعی نمیتواند دفاتر را بررسی کند؛ ما بخشنامه را داریم اما به قدری زنگ زدند و حتی مارا تهدید کردند که در آخر گفتم بروید هرکاری  خواستید بکنید.

 

 

 

*کار باید دست کاردان باشد
محمدی با اشاره بر اینکه  در مملکتمان  چندصدایی وجود دارد ادامه داد: وقتی معاون رئیس جمهور با امضا مصوبه را به استان میفرستند آقای ایکس بعد از سه ماه رفت و آمد میگوید آن امضا برای ما اهمیت ندارد و امضای مدیرکل و وزارت خانه ما برایمان اهمیت دارد، و این داستان در بانک ها ،در صنعت معدن و در اداره دارایی و همه جا هست.
وی ضمن تاکید بر اینکه در کار تولید برخی از مسئولین ما خوشان کاسب شدند گفت:  به طور خلاصه و مستقیم بگویم  مشکل ما همین است، از تبصره هاییی که تصویب میشود به جای تزریق به صنعت  خود مسئولین با اشکال و افراد مختلف در جهت منافع خودشان استفاده میکنند، وقتی مقام معظم رهبری میگوید اگر نظارت درست باشد و پایین دستی ها درست عمل کنند مشکلی در صنعت نخواهیم داشت حقیقت است اما مشکل عدم نظارت صحیح است  و کار باید دست کاردان باشد وگرنه ما هیچ مشکلی در صنعت نداریم.

 

 

*مسولین مشکلات مارا پاسکاری میکنند
محمدی ادامه داد : در اوایل دهه 70 مدیر بودم و آنجا به من ثابت شد اگر کسی بخواهد کاری انجام دهد میشد اما مشکل اینجاست که پایین دستی ها نمیخواهند ، نظارت بسیار بسیار ضعیف است و ما نمیدانیم مشکلاتی که داریم را به چه  کسی بگوییم چرا که مسئولین مشکلات مارا برای یکدیگر پاسکاری میکنند .

 

 

 

وی با اشاره بر اینکه بانک حرف معاون استاندار را نمیخواند گفت:  نمیدانیم چرا معاونین به مسئولین بانک ها فشار نمی آورند، چرا بانک سپه باید برای 600 میلیون تومان وام به من پنج میلیارد تومان وثیقه بگیرد؟ ما در بازار خریدار داریم اما مشکل این است پولی نداریم تا تولید کنیم و دریافت وام با این شرایط برای ما سخت است.
مدیرعامل شرکت تولیدی سارمس در پایان قول داد اگر 150 تا 200 میلیون هزار تومان به این واحد صنعتی تزریق شود  به 15 نفری که مشغول به کارند  30 نفر دیگر نیرو تزریق خواهد شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان