اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. شهريور 1396 - 22:05   |   کد مطلب: 26578
استاد حوزه و دانشگاه گفت: شهید ایت الله مدنی به علت روحیه شجاعی که دربین همگان معروف بوده نقش محوری در پیروزی انقلاب داشته و در واقع از افراد شاخص و انسجام بخش به نیروهای انقلابی در همدان بودند.
شهید ایت الله مدنی نقش محوری در حرکات انقلابی مردم همدان داشتند

به گزارش صبح الوند، حجت الاسلام حبیب الله  شعبانی در گفتگو با صبح الوند به بیان فضایل اخلاقی شهید آیت الله مدنی پرداخت و گفت: شهید آیت الله مدنی با روحیه انقلابی خود نقش بسیار محوری در پیروزی انقلاب داشتند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه  گذری به زندگینامه شهید ایت الله مدنی زد و گفت: شهید ایت الله مدنی  قبل از انقلاب در نجف تشریف داشتند و در همان زمان  که در این شهر بودند به دلیل روحیه انقلابی بارزش یک تفاوتی با خیلی  از مبارزین انقلابی  داشتند و  آن هم  ارتباط های خاص وی  با امام  در نجف  داشتند .

 

وی ادامه داد: در مدت 15 سال که حضرت امام خمینی (ره) در حال تبعید بودند شهید ارتباطهای انقلابی با حضرت امام داشتند.

 

حجت الاسلام شعبانی بیان کرد: شهید ایت الله مدنی بعد از قیام 15 خرداد سال 1342 و بعد از آن مقاله ای که برعلیه امام خمینی (ره) و شهادت آقا مصطفی نوشته شد، به طور جدی وارد عرصه انقلاب شد.

 

وی اظهار کرد: شهید ایت الله مدنی مدتی قبل از پیروزی انقلاب و بعد از رحلت ایت الله آخوند به همدان آمدند و نقش رهبری و انسجام بخشی به نیروهای انقلابی را در اوج انقلاب داشتند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: اگر نگاهی به مدتی که شهید ایت الله مدنی در همدان حضور داشتند بیندازید متوجه خواهید شد که خیلی از تظاهرات و اتفاقات در همدان با تلاش و وحدت بخشی که شهید در حوزه و شهر داشتند اتفاق می افتاد.

 

وی در پایان تاکید کرد: شهید ایت الله مدنی به علت روحیه شجاعی که دربین همگان معروف بوده نقش محوری در پیروزی انقلاب داشته و  در واقع از افراد شاخص و محوری در بحث انقلاب تلقی می شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان