اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. شهريور 1396 - 23:52   |   کد مطلب: 26573
امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره گردو، فرش دست باف و صنایع مبل و منبت در تویسرکان، معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری این شهرستان است گفت:ظرفیت تاریخی، فرهنگی و معنوی بارگاه حیقوق نبی (ع) برای رونق گردشگری تویسرکان استفاده شود
ظرفیت بارگاه حیقوق نبی(ع)

به گزارش صبح الوند، امام جمعه تویسرکان حجت الاسلام مرتضی موحدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تویسرکان اظهار داشت: وجود بارگاه حضرت حیقوق نبی(ع) به عنوان یک پیامبر الهی یک ظرفیت ویژه برای حوزه گردشگری شهرستان تویسرکان محسوب می‌شود.

وی افزود: تاکنون آنگونه که باید از قابلیت‌های فرهنگی، معنوی و حتی اقتصادی بارگاه این پیامبر الهی بهره‌وری حداکثری ایجاد نشده و باید مسئولان و مردم در رویدادهایی مانند جشنواره سه گانه تویسرکان به معرفی این ظرفیت به عنوان نگین گردشگری تویسرکان توجه داشته باشند.

حجت الاسلام موحدی حرکت به سوی رشد و پویایی اقتصاد شهرستان تویسرکان را از مهمترین نتایج برگزاری هدفمند و برنامه‌ریزی شده جشنواره‌هایی مانند جشنواره گردو، فرش دست باف و صنایع مبل و منبت دانست و تاکید کرد: توجه به ظرفیت‌های معنوی بارگاه حیقوق نبی(ع) در کنار برگزاری جشنواره در حقیقت آمیزه‌ای از معنویت، فرهنگ، تاریخ و پیشینه درخشان تویسرکان و تلاش در جهت بالندگی اقتصادی و بهبود اوضاع معیشتی مردم شهرستان تویسرکان است.

وی تاکید کرد: باید از هر فرصتی برای معرفی توانمندی‌های شهرستان تویسرکان در عرصه‌های مختلف و به ویژه بارگاه حیقوق نبی(ع) استفاده کرد تا در گام اول همه مردم ایران، تویسرکان و جاذبه‌های متنوع آن را بشناسند.

امام جمعه تویسرکان تصریح کرد: بارگاه حیقوق نبی(ع) با توجه به جایگاه دینی و تاریخی خود حتی ظرفیت جذب گردشگران خارجی را نیز دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم شهرستان تویسرکان 22 تا 24 شهریورماه میزبان جشنواره گردو، فرش دست باف و صنایع مبل و منبت در بلوار حبقوق نبی(ع) است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان