اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. شهريور 1396 - 1:52   |   کد مطلب: 26393
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان از بازدید ۳۶۷ هزار و ۲۷ مسافر از اماکن گردشگری استان همدان خبر داد و گفت: امسال بازدید از مراکز طبیعی و تاریخی همدان ۵۵ درصد افزایش داشت.
گردشگر در همدان

به گزارش صبح الوند، علی خاکسار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 367 هزار و 27 نفر مسافر از اماکن گردشگری استان همدان بازدید کردند.

وی با اشاره به اینکه در چهارماهه امسال 47 هزار و 500 نفر گردشگر داخلی در هتل‌ها و مراکز اقامتی استان اقامت داشتند، افزود: سه هزار و 650 گردشگر خارجی در چهارماهه امسال وارد استان شده‌اند.

خاکسار با بیان اینکه در این مدت امسال چهار هزار و 350 نفر از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی همدان بازدید کردند، عنوان کرد: بیشترین بازدید گردشگران از آرامگاه بوعلی و باباطاهر انجام شده است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان با تأکید بر اینکه در چهارماهه امسال اقامت گردشگران داخلی در مراکز اقامتی رسمی 22 درصد افزایش دارد، بیان کرد: امسال بازدید گردشگران از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان همدان 55 درصد افزایش داشته است.

خاکسار با اشاره به اینکه در دو مقطع از سال شاهد پیک سفر در استان همدان هستیم، تأکید کرد: در نوروز بیشترین گردشگرانی که وارد استان همدان شدند از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی و غربی، خراسان و استان مرکزی شدند.

وی اظهار داشت: در فصل تابستان به دلیل شرایط جوی مناسب در همدان بیشترین گردشگرانی که وارد استان می‌شوند از استان‌های خوزستان، بوشهر، سیستان و بلوچستان و فارس هستند.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان افزود: با بررسی‌های انجام شده میزان ماندگاری مسافران در استان همدان دو الی 2.5 روز است که در سال گذشته میزان ماندگاری یک الی دو روز بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان