اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. شهريور 1396 - 23:44   |   کد مطلب: 26392
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان گفت: روش‌های اصلاح نژادی ۳۰۰ راس دام در شهرستان همدان پیگیری شده است.

به گزارش صبح الوند، جواد رشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه روش‌های اصلاح نژادی ۳۰۰۰ راس دام در شهرستان همدان پیگیری شده است، گفت: اصلاح نژاد ۳۲۵ راس دام سنگن انجام شده است.

وی بااشاره به اینکه طی هفته دولت ۹ پروژه شامل گوساله پرواری، گاو شیری، میش داشتی، آبیاری مکانیزه و گلخانه با ۴۱ هزار و ۵۲۱ میلیون ریال اعتبار و اشتغال ۳۸ نفر در همدان بهره برداری می‌شود، گفت: در شهرستان همدان ۴ موافقت‌نامه اصولی گلخانه صادر شده و دو واحد گلخانه به مساحت ۷ هزار متر مربع در حال ساخت است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان با تاکید براینکه اراضی باغی شهرستان همدان در حال ثبت سامانه است، گفت: این اقدام سبب می شود تا به دقت و با استفاده از نقطه‌یابی جغرافیای باغات شناسایی شود.

وی همچنین با بیان اینکه درحال حاضر ۱۶ هزار و ۵۰۰ هکتار از مزارع آبی شهرستان همدان به روش‌های نوین آبیاری مجهز هستند، عنوان کرد: همدان از پیشگامان کشور در اجرای روش‌های صرفه‌جویی در مصرف آب است.

وی با بیان اینکه ۱۵ تا ۲۰ درصد اراضی زیر پوشش آبیاری نوین دارای تاسیسات قدیمی هستند، افزود: سال گذشته ۶.۲ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون در شهرستان همدان جذب شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان