اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. شهريور 1396 - 16:04   |   کد مطلب: 26374
نماینده مردم شریف همدان فامنین وقهاوند خطاب به پدر شهید اصلانی که با وجود کهولت سن و مشکل بینایی توانسته است در زمینی کشاورزی به وسعت ۲۰۰ هکتار ،یک واحد ۳۰۰ راس گاوداری تحول عظیم در منطقه ایجاد نموده و با کارآفرینی زمینه اشتغال ۵۰ نفر را ایجاد نماید ،پیامی صادر کرد.
دلنوشته حاجی بابایی خطاب به پدر شهیداصلانی

به گزارش صبح الوند، نماینده مردم شریف همدان فامنین وقهاوند خطاب به پدر شهید اصلانی که با وجود کهولت سن و مشکل بینایی  توانسته است  در زمینی کشاورزی به وسعت ۲۰۰ هکتار ،یک واحد ۳۰۰ راس گاوداری تحول عظیم در منطقه  ایجاد نموده و با کارآفرینی زمینه اشتغال ۵۰ نفر را ایجاد نماید ،پیامی صادر کرد.

 

این پیام بعداز حضور دکتر حاجی بابایی در مراسم افتتاح این واحد تولیدی صادر شد.

 

متن دلنوشته دکتر حمیدرضا حاجی بابایی خطاب به پدر شهید اصلانی:

 

 

 

         بسم الله الرحمن الرحیم

 

وتو ای پدر شهید باز گوی سبقت را از همه ربودی

 

‍ و من در اینجا و درمیان مردم امیدوار این روستا در محرومترین منطقه روح زندگی را دیدم.

 

ما زنده از آنیم که آرام نگیریم،زندگی در نظام جمهوری اسلامی ایران جریان دارد،چون انقلاب اسلامی زنده و شاداب رو به جلو در حرکت است.

 

امروز به روستای یسرلو می روم، روستایی محروم در بخش شراء، ظاهر امر  افتتاحیه ای است در هفته دولت،که مانند پروژه های دیگری که اجرا شده است ،امروز به رسم نمایندگی مردم در افتتاحیه آن حضور می یابم.

 

استقبال مردم خونگرم منطقه و دیدن، مجری پروژه مرا منقلب می کند،به راستی این مردم چقدر زیبا پایبندی خود را به رهبری و نظام به رخ  می کشند.

 

آن روز که نیاز است فرزند خود را چون ابراهیم به قربانگاه جبهه های دفاع مقدس می فرستند و می شوند؛پدر شهید اصلانی......

 

امروز که رهبر انقلاب از تولید واشتغال می گوید وبه آن توصیه می کند، پیرمردی روستایی با کهولت سن،می شود کارآفرین...

 

می شود؛برگزیده ی زیباترین  مقاله پژوهش کاربردی ؛ که در عملی ترین سمینار انقلاب با موضوع سال تولید واشتغال،اقدام وعمل در فراخوانی به وسعت سرزمین ایران و در سالنی محقر و محروم بنام روستای یسرلو اجراء شده است.

 

پژوهشگری ،شاید بی سواد و روستایی که زیباترین کار پژوهشی خود را با ایجاداشتغال برای بیش از پنجاه نفر ارائه نموده است،به زیباترین تفسیر اقدام وعمل را با ایجاد تحولی عملی در منطقه معنا کرده است.

 

در مقابل عظمت روح این پدرشهید ادای احترام می کنم و با خود می اندیشم،انقلاب اسلامی شاداب و پر نشاط به مسیر حرکت خود ادامه می دهد،تا بزرگانی چون پدر شهید اصلانی تبعیت از امر رهبر معظم انقلاب اسلامی را اینگونه به دور از رنگ و ریا معنا می کنند....

 

تولید و اشتغال و اقدام و عمل را به زیباترین شکل با کمترین امکانات به در ویترین زیبای نمایشگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نمایش می گذارند.

 

 دوم شهریور ماه ۱۳۹۶

 

حمید رضا حاجی بابایی،روستای یسرلو بخش شراء

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان