اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. مرداد 1396 - 9:37   |   کد مطلب: 26326
عضو منتخب دور پنجم شورای شهر همدان با اشاره به تشکیل فراکسیون و یا جبهه مستضعفین در شورای پنجم، گفت: فراکسیون یا جبهه مستضعفین و حاشیه شهرهمدان با هدف حل مشکلات این مناطق تشکیل می‌شود.
فراکسیون مستضعفین همدان در شورای شهر پنجم تشکیل می‌شود

به گزارش صبح الوند، حمید بادامی‌نجات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه افزایش درآمدهای پایدار شهرداری راهکار اتمام پروژه‌های نیمه تمام و تزریق پول به پروژه‌هاست، اظهار کرد: علت نیمه‌تمام ماندن پروژه‌ها بحث منابع مالی است؛ اینکه چرا در کنار پروژه‌های نیمه‌تمام، پروژه‌های دیگری کلنگ‌زنی می‌شود جای سووال دارد.

 

وی با تأکید بر اینکه با شروع پیاده‌راه سازی میدان امام(ره) و اکباتان مخالفتی ندارم، گفت: این امر قطعاً در اسناد بالادستی دیده شده است، مردم هم تجربه موفقی را در پیاده‌راه بوعلی داشته‌اند و نظر اکثریت بر این اتفاق مثبت است.

 

عضو منتخب دور پنجم شورای شهر همدان بیان کرد: اعتراض برخی اعضای شورای پنجم به اجرای پیاده‌راه بیشتر این بوده که طی مدت یک ماهه تا تغییر مدیریت شهری و شورا بهتر بود عجله در کلنگ زنی نمی‌شد.

 

وی ادامه داد: اعتراض برخی منتخبان به این دلیل بود اعضای شورای پنجم، مطالعات خود را در این خصوص تکمیل‌تر و یا در بحث مطالعاتی انجام شده توجیه می‌شدند که بتوانند حمایت قاطع‌تری نسبت به اجرای این پروژه داشته باشند.

 

بادامی‌نجات با تأکید بر اینکه قطعاً دو پروژه پیاده‌راه میدان امام(ره) و اکباتان اولویت شهر بود همانطور که برخی مواقع دوستان ساخت پارکینگ و پل‌ها را اولویت می‌دانند، تصریح کرد: می‌پسندیم که پیاده‌راه‌سازی شروع شده و بحث‌های مالی آن نیز تأمین شده و نگرانی وجود ندارد.

 

وی با بیان اینکه امیدواریم پروژه پیاده‌راه به وقت خود تکمیل شود، ادامه داد: میدان امام(ره) نقطه مرکزی شهر و پرتردد است و در صورتی که همچون پروژه پل سردار همدانی اتمام آن به درازا بکشد قطعاً نارضایتی مردم افزایش می‌یابد.

 

عضو منتخب دور پنجم شورای شهر همدان خاطرنشان کرد: پیاده‌راه سازی میدان امام(ره)، خیابان اکباتان و  پروژه پل سردار همدانی اولویت هستند.

 

وی با تأکید بر اینکه امیدواریم شورای پنجم نسبت به هر چهار دوره شورا عملکرد موفق‌تری داشته باشد، یادآور شد: تحقق این مهم کمک مردم را می‌طلبد.

 

بادامی‌نجات با بیان اینکه برنامه‌های مشترک بسیاری با دو عضو دیگر شورای پنجم که سابقه زندگی در حاشیه شهر را داشته‌اند، دارند، اظهار کرد: بارها به مناطق کمتر برخوردار سر زدیم و مسوولانی را هماهنگ کردیم؛ با شرکت‌های خدمات‌رسان، معاونت عمرانی استانداری و فرمانداری نیز جلساتی در این خصوص داشتیم.

 

وی به تشکیل فراکسیون و یا جبهه مستضعفین در شورای پنجم اشاره کرد و گفت: تشکیل فراکسیون یا جبهه مستضعفین و حاشیه شهر را با هدف حل مشکلات این مناطق و همراهی اعضای شورا دنبال می‌کنیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان