اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. مرداد 1396 - 23:26   |   کد مطلب: 26321
مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان گفت: تیم فوتبال پاس با قدرت در حال آماده سازی است و به حاشیه ها توجه ندارد چراکه این حاشیه‌ها کوچکترین خللی در روند آماده سازی تیم نخواهد داشت.

به گزارش صبح الوند، محمدتقی رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط تیم فوتبال پاس همدان اظهار داشت: سعی شده فضای دوستانه و آرامی در تیم ایجاد شود و اجازه نمی دهیم حاشیه ای در تیم وجود داشته باشد.

وی بابیان اینکه تمام سعی خود را به کار گرفته ایم تا فضای آرامی در تیم ایجاد شود چراکه هدف کسب نتایج مطلوب است، گفت: فوتبال برپایه برد و باخت است و نمی توان همیشه روی نوار پیروزی قرار گرفت.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان با بیان اینکه امسال شرایط تمامی تیم ها به مراتب بهتر از سال قبل شده و بازیکنان با کیفیت تری جذب تیم ها شده اند، گفت: آنهایی که ادعا می کنند در گروه راحتی قرار گرفته ایم، اطلاع دقیق از شرایط سایر تیم ها ندارند و نباید گول نام تیم ها را خورد چراکه تاریخ فوتبال نشان می دهد بسیاری از تیم ها که ضعیف شمرده شده اند، شگفتی ساخته اند.

رحیمی عنوان کرد: هر سه گروه سخت هستند و هر تیمی که اکنون در لیگ ۲ حضور دارد، برای کسب بهترین نتیجه برنامه ریزی می کند.

وی با اشاره به حمایت مسئولان از تیم فوتبال پاس همدان عنوان کرد: انتظار داریم مسئولان حمایت به موقع از تیم داشته باشند کمااینکه تاکنون نیز توجه مسئولان به تیم مطلوب بوده و قدردان آنها هستیم.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان عنوان کرد: خوشبختانه مسئولان با جدیت پیگیر مسایل پاس هستند و تاکنون نشست های مختلفی پیرامون مشکلات و خواسته های تیم برگزار شده و نتایج مطلوبی نیز داشته ضمن اینکه هیئت فوتبال و دستگاه ورزش نیز امکانات مورد نیاز را تامین کرده اند.

وی یاداور شد: تیم فوتبال پاس همدان در گروه سوم با تیم های شهرداری همدان، پتروکیان شوشتر (پالایش آبادان)، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، خوشه طلایی ساوه، گیتی پسند اصفهان، کیمیا فرآیند تهران، خیبر خرم آباد، شهرداری فومن و شهرداری بم هم گروه است.

گفتنی است؛ پاسی ها در هفته اول در خرم آباد میهمان تیم فوتبال خیبر هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان