اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. تير 1395 - 13:55   |   کد مطلب: 18755
مدیرکل ورزش و جوانان همدان:
تلاش مسئولان استان حل مشکلات تیم پاس است
مدیر کل ورزش و جوانان همدان گفت: تلاش مسئولان استان بویژه استاندار همدان حل مشکلات و دغدغه های تیم پاس است.

به گزارش صبح الوند، رسول منعم در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: استاندار همدان پیگیر مسایل و مشکلات تیم پاس برای ادامه حضور در لیگ فوتبال است ضمن اینکه تاکنون نشست هایی پیرامون شرایط این تیم برگزار کرده ایم.
وی بیان کرد: هیات فوتبال همدان نیز نقش مهمی در حل مشکلات تیم پاس دارد و دستگاه ورزش استان همدان نیز در حد توان حمایت های لازم را خواهد داشت.
منعم با اشاره به نشست روز گذشته اعضای هیات مدیره باشگاه پاس همدان خاطرنشان کرد: به زودی تکلیف اداره تیم پاس و نحوه حضورش در لیگ فوتبال کشور مشخص می شود و استاندار همدان نسبت به چگونگی ادامه فعالیت این باشگاه تصمیم گیری می کند.
وی با بیان اینکه در فصول گذشته شاهد حمایت های همه جانبه محمدناصر نیکبخت استاندار همدان از تیم پاس بوده ایم، گفت: در فصل گذشته با وجود فراهم بودن زیرساخت های مناسب برای تمرین و مسابقه تیم و همچنین حمایت های مالی لازم نتایج مطلوب حاصل نشد و امیدوارم در ادامه شاهد بازگشت پاس به شرایط مطلوب باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به اینکه همدان از زیرساخت های بسیار مطلوب در رشته فوتبال برخوردار است، گفت: دستگاه ورزش همدان بهترین و مجهزترین امکانات فوتبالی را فراهم ساخته و انتظار داریم تیم های باشگاهی به نحو احسن بتوانند با استفاده از این ظرفیت ایجاد شده، برای کسب موفقیت تلاش کنند.
وی با ابراز خرسندی از حضور تیم شهرداری همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور گفت: این تیم می تواند با حمایت شورای اسلامی شهر و شهردار همدان و توانایی اثبات شده مربیان و بازیکنان بومی به لیگ های بالاتر نیز صعود کند.
وی یادآور شد: خواسته مدیریت دستگاه ورزش و جوانان همدان موفقیت و اعتلای نمایندگان فوتبال و فوتسال استان در لیگ های کشوری است و امیدوارم امسال شاهد درخشش پتانسیل های بومی استان در میادین کشوری باشیم.
هم اکنون استان همدان دارای دو سهمیه در لیگ دو و دو سهمیه در لیگ سه بزرگسالان است.
براساس آخرین آمارها 10 هزار فوتبالیست در سطح استان همدان به صورت سازماندهی شده فعالیت دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان