اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. مرداد 1396 - 17:02   |   کد مطلب: 26130
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان:
رشد ۶۴درصدی کشفیات در سه ماه اخیر
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان از رشد ۶۴درصدی کشفیات در سه ماه اخیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان همدان با یک روحیه ی انقلابی و حرکت جهادی در چهارچوب برنامه ها و تدابیر ابلاغی در سال ۴ماه اخیر سال جاری توفیقات بسیار چشمگیری را داشته است به گونه ای که با ۶۲ درصد رشد کشفیات در این حوزه همراه بوده است.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان

به گزارش صبح الوند، سرهنگ هادی قزوینه در گفت و گو با صبح الوند همدان با بیان اینکه بیشترین کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر در حوزه تریاک با میزان ۱تن و ۹۲۶کیلو گرم بوده است عنوان کرد: در این راستا نیز ۳ کیلو گرم هروءین، ۴کیلو گرم شیشه و ۲۷۷ کیلو گرم‌سایر مواد مخدر طی ۴ ماه گذشته کشف و ضبط شده است.

 

وی با اعلام اینکه مجموع کشفیات در حوزه مواد مخدر ۲تن و ۲۵۹ کیلو‌گرم انواع مواد مخدر بوده است خاطر نشان کرد: در این راستا شاهد رشد چشمگیر ۶۲درصدی بوده ایم.

 

سرهنگ قزوینه از اجرای ۲۱۷طرح پاکسازی در ۴ماه گذشته از سالجاری خبر داد و اظهار کرد: در این راستا ۱۷۰محور مواصلاتی کنترل ، ۸۹دستگاه خودرو و ۳۰دستگاه موتور سیکلت توقیف شده است.

 

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از اجرای ۱۲۵مورد برنامه آموزشی پیشگیرانه از مواد مخدر خبر داد ‌و گفت: در اجرای این طرح ۱۱هزارو۴۸۰نفر تحت آموزش قرار گرفته اند.

 

وی از انجام تعداد۳هزارو ۳۱۵ عملیات در طی این مدت یاد شده خبر داد و یادآور شد: ۶۲۳نفر معتاد متجاهر جمع آوری و به مراکز میان مدت (کمپ ها و مراکز رسالت) طبق ماده ۱۵و ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر ساماندهی شده اند.

 

سرهنگ قزوینه با اشاره به دستگیری 3هزارو ۱۶۰نفر قاچاقچی تهیه،توزیع کننده و خورده فروش مواد مخدر افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با استفاده از ظرفیت ها دستگاه ای مقابله ای در استان همدان عرصه ی فعالیت را برای قاچاقچیان تنگ نموده است.

 

وی ادامه داد: پلیس مبارزه با مواد مخدر خود را موظف و مکلف می داند که علیه هر باند و یا شبکه ی قاچاق مبارزه با مواد مخدر که در استان یا هر استان دیگری که فعالیت سوء آن ها و تاثیر گذار بر امنیت استان همدان باشد با رویکرد پیشگیرانه اقدامات امنیتی انجام و با همکاری سایر پلیس های استان ها با آن ها برخورد قاطع صورت میگیرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان