اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. تير 1396 - 23:18   |   کد مطلب: 25861
رئیس سازمان تامین اجتماعی ملایر با اشاره به اینکه میانگین مقرری بگیران بیمه بیکاری این سازمان از تعداد ۵۳۴ نفر در سال ۹۴ به ۴۴۲ نفر در سال ۹۵ رسیده است گفت: این رقم نسبت به سال گذشته کاهش ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش صبح الوند، محمد تقی نجارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ملایر به‌مناسبت هفته تامین اجتماعی اظهار داشت: در سال 95 بیش از 5 میلیارد و 30 میلیون تومان حقوق به مستمری بگیران ملایری پرداخت شده که نسبت به سال قبل رشد 30 درصدی داشته است.

وی از کاهش 20 درصدی میانگین تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در شهرستان خبر داد و افزود: تعداد مقرری بگیران این سازمان در سال 95 تعداد 442 نفر بوده که در مقایسه با سال قبل کاهش چشمگیری داشته است.

نجار زاده از افزایش 22 درصدی حقوق بازنشستگان، مستمری بگیران بازمانده و از کار افتاده خبر داد و افزود: سال گذشته بیش از 71 میلیارد و 933 میلیون تومان پرداخت شده است.

رئیس سازمان تامین اجتماعی ملایر از پرداخت مبلغ 270 میلیون تومان کمک هزینه بارداری به تعداد 236 نفر بیمه شده در سال 95 خبر داد و افزود: این رقم در مقایسه با سال قبل افزایش 17 درصدی داشته است.

وی همچنین از پرداخت 95 میلیون تومان بابت کمک هزینه کفن و دفن به تعداد 121 نفر بیمه شده در سال 95 خبر داد و گفت: این رقم در مقایسه با سال قبل 259 درصد افزایش یافته است.

وی از پرداخت مبلغ 200 میلیون تومان کمک هزینه ازدواج به تعداد 214 نفر با رشد 49 درصد نسبت به سال قبل و همچنین پرداخت 126 میلیون تومان کمک هزینه پروتز و اروتز به تعداد یک هزار و 888 نفر خبر داد و افزود: این رقم نسبت به سال قبل کاهش 19 درصدی داشته است.

نجارزاده در ادامه از افزایش 8 درصدی تعداد مستمری بگیران این سازمان خبر داد و ‌افزود: تعداد مستمری بگیران این سازمان از 5 هزارو 470 نفر در سال قبل به 5 هزارو 941 نفر رسیده است.

رئیس سازمان تامین اجتماعی ملایر از افزایش 4 درصدی بیمه‌شدگان اصلی تامین اجتماعی در ملایر خبر داد و افزود: در حال حاضر تعداد بیمه شدگان اصلی و تبعی تحت پوشش این سازمان 107 هزارو 673 نفر است .

وی بیان کرد: تعداد بیمه شدگان اصلی زیر پوشش این سازمان 33 هزار و 89 نفر است که نسبت به سال قبل افزایش 4 درصدی داشته است.

نجار زاده قانون بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش‌حساب جهت حمایت از تولید و اشتغال ، صدور و تمدید دفترچه‌های درمانی سایر شعب کشور در شعبات هر منطقه و همچنین صدور برگ پرداخت حق بیمه به صورت غیر حضوری برای بیمه شدگان خاص از جمله مشاغل‌آزاد، اجباری، کارگران ساختمانی و رانندگان درون شهری و غیره را از اهداف عالی سازمان تامین اجتماعی برشمرد.

وی اظهار‌داشت: سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین نهاد حمایتی‌بیمه‌ای کشور بوده که به عنوان چتری در برابر ناملایمت‌های اقتصادی و اجتماعی جامعه بوده و سرمایه‌ آن متعلق به کارگران است.

‌انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان