اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. بهمن 1395 - 21:48   |   کد مطلب: 23673
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس در تشریح طرح حمایت از ۶ میلیون نفر، گفت: بر اساس این طرح دولت موظف خواهد شد تا یک چهارم حقوق مصوب کارگران را به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی پرداخت کند.
خدادادی در تشریح طرح حمایت از ۶ میلیون نفر:

به گزارش صبح الوند به نقل از نصر، سلمان خدادادی در گفت وگویی درباره طرح حمایت از 6 میلیون نفر، افزود: بر اساس پیشنهاد کمیسیون اجتماعی و تصویب کمیسیون تلفیق بودجه 96، این طرح تنها مشمول افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی خواهد شد.

 

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: طرح حمایت از 6 میلیون نفر در راستای محرومیت‌زدایی و از بین بردن فقر ایجاد شد که نمایندگان مجلس شورای اسلامی با جدیت زیادی آن را پیگیری کردند تا به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنند.

 

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی مورد شناسایی قرار گرفته‌اند و بر اساس طرح حمایت از 6 میلیون نفر دولت موظف خواهد شد تا یک چهارم حقوق مصوب کارگران را به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی پرداخت کند.

 

وی یادآور شد: در سال 95، حقوق مصوب کارگران 812 هزار تومان تعیین شد که اگر بخواهیم آن را تنها برای سال جاری محاسبه کنیم به افراد تحت پوشش کمیته امداد ماهانه 203 هزار تومان تعلق می گیرد.

 

خدادادی تاکید کرد: البته ناگفته نماند هر سال که حقوق مصوب کاگران بنا بر اعلام نظر شورای عالی کار افزایش می یابد، مبلغ درنظر گرفته شده برای مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی نیز افزایش خواهد یافت.

 

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه به نظر می‌رسد طرح حمایت از 6 میلیون نفر در سال آینده اجرایی شود، گفت: اجرایی شدن این طرح نیازمند  بودجه خاصی نیست چراکه قرار است با حذف یارانه پردرآمدها منابع آن تامین شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان