اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. تير 1396 - 11:23   |   کد مطلب: 25703
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار همدان:
افزایش قیمت پیاز به خاطر کمبود این محصول است
رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان با بیان اینکه گران شدن پیاز به علت کمبود این محصول در بازار است، گفت: اکنون فصل پیاز همدان نیست و به همین دلیل این محصول بالاترین قیمت را در بازار همدان دارد.
افزایش قیمت پیاز به خاطر کمبود این محصول است

به گزارش صبح الوند،  رضا البرزی وضعیت قیمت میوه‌ها را در بازار همدان خوب ارزیابی کرد و با بیان اینکه میوه‌های فصل مانند هندوانه، خربزه و طالبی قیمت مناسبی دارند، اظهار کرد: هم اکنون هندوانه در بازار همدان زیر قیمت عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هندوانه در بازار همدان به قیمت کیلویی 400 یا 500 تومان به فروش می‌رود، ادامه داد: قیمت طالبی نیز بین یک‌هزار تومان تا یک‌هزار و 500 تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار همدان با اشاره به اینکه امسال میوه افزایش قیمت نداشت، بیان کرد: قیمت میوه در همدان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش مواجه بوده است.

وی با اشاره به اینکه در بازار به هیچ وجه کمبود میوه نداریم و جای نگرانی نیست، افزود: مشکل خاصی در عرضه میوه در همدان وجود ندارد و بازار همدان هیچ مشکلی برای عرضه میوه و تره‌بار ندارد.

البرزی در رابطه با علت گرانی پیاز با بیان اینکه گران شدن پیاز به علت کمبود این محصول در بازار است، تصریح کرد: اکنون فصل پیاز همدان نیست و بالاترین قیمت را در بازار همدان دارد.

وی با بیان اینکه باید در راستای کنترل قیمت پیاز را از دیگر استان‌های کشور خریداری کرده و به استان آورد، افزود: در ماه آینده پیاز قیمت مناسب‌تری خواهد داشت چراکه با وارد کردن پیاز از دیگر استان‌ها قیمت شکسته می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان