اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. تير 1396 - 23:59   |   کد مطلب: 25650
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که در پایان کارهای تاکتیکی کری جالبی بین بازیکنان و مدافع برزیلی استقلال با سرمربی تیم به وجود آمد.
تعجب استقلالی‌ها از تمرین مربی ایرلندی

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال در ادامه روند آماده‌سازی خود برای حضور در هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 18 و 30 دقیقه در کمپ زنده‌یاد حجازی برنامه‌های آماده‌سازی را پیگیری کرد.

* امید ابراهیمی به دلیل آسیب‌دیدگی، رابسون جانواریو به دلیل عدم توافق بر سر قرارداد در تمرین امروز آبی‌پوشان غایب بودند اما مگویان مثل دو روز گذشته در برنامه‌های تیمی آبی‌پوشان حضور پیدا کرد.

* حدود 300 نفر از طرفداران تیم استقلال در کمپ زنده‌یاد حجازی حاضر شده و کادر فنی و بازیکنان این تیم را تشویق کردند.

* هواداران استقلال که خبر حضور چشمگیر طرفداران پرسپولیس در محل تمرین این تیم را شنیده بودند، به تشویق بازیکنان استقلال پرداخته و از تک تک آنها حمایت کردند.

* پیش از اینکه کادر فنی وارد زمین شود تعدادی از بازیکنان استقلال مشغول بازی آقاوسط بودند که اتفاق جالبی در یک گروه از بازیکنان افتاد. در حالی‌که فرشید اسماعیلی در بازی آقاوسط توپ را لو داد، بازیکنانی نظیر شجاعیان و شهباززاده با بند انگشت به گوش این بازیکن زده و او را تنبیه می‌کردند. اسماعیلی هم برای دقایقی از این ضربه‌ها گوشش را گرفته بود.

* هنگامی که بازیکنان وارد زمین شدند موانعی را در تمرین دیدند که برای آنها جالب‌توجه بود. مک در مورت شیوه جدیدی از گرم کردن را به بازیکنان آموزش داد و آنها امروز با توپ و در قالب کار تاکتیکی بدن‌های خود را گرم کردند.

* بهتاش فریبا و نصرالله عبداللهی امروز از نزدیک نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان می‌شدند.

* هنگامی که تماشاگران بازیکنان استقلال را تشویق می‌کردند به فرشید اسماعیلی لقب اینیستا دادند که این بازیکن به ابراز احساسات تماشاگران پاسخ داد. همچنین تعداد اندکی از تماشاگران که انگشت‌شمار هم بودند به صورت اتفاقی علیه علی ضیا مجری پرسپولیسی تلویزیون شعار دادند که شعارها بعد از چند ثانیه متوقف شد.

* محور اصلی تمرین امروز استقلال توسط مربی ایرلندی برنامه‌ریزی شد و این در حالی‌ است که پژمان منتظری در بخش اول و پایانی به صورت اختصاصی تمرین کرد.

*در حاشیه تمرین امروز منصوریان چند دقیقه با رحمتی گفت و گو کرد.

* بعد از پایان کارهای تاکتیکی آبی‌پوشان علیرضا منصوریان تمامی بازیکنانش را به یک گوشه از زمین آورد و آنها را به بازی تنیس‌فوتبال تشویق کرد. در این آیتم مهدی رحمتی، علیرضا منصوریان، فرشید باقری و مگویان در یک گروه و نورافکن، ذکی‌پور، پادوانی و مجید حسینی در یک گروه دیگر حضور داشتند که در این مسابقه ضربات قیچی مهدی رحمتی و علیرضا منصوریان تشویق‌های تماشاگران را در پی داشت. هنگامی که رحمتی با یک ضربه قیچی توپ را در زمین حریف خواباند، تماشاگران او را تشویق کرده و به او لقب آقای گل دادند، ضمن آنکه منصوریان کری جالبی با پادوانی داشت و مدافع برزیلی استقلال نتیجه‌ای که به‌دست آمده بود را قبول نمی‌کرد و با زبان فارسی می‌گفت چند چند هستیم که سرمربی استقلال به کری‌خوانی اعتراض‌گونه پادوانی می‌خندید.

تمرینات تیم استقلال تا روز شنبه ادامه خواهد داشت و آبی‌پوشان در یک دیدار تدارکاتی به مصاف نساجی قائم‌شهر خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان