اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. تير 1396 - 8:49   |   کد مطلب: 25626
در سخنرانی نماز عید فطر همدان مطرح شد::
ولایت بزرگترین نعمت خداوند بر مردم ایران است
نماینده ولی فقیه در استان همدان یکی از بزرگترین نعمات که خداوند به بندگان عطا کرده است را قضیه ولایت بیان کرد و گفت: الحمدالله تنها نظام حکومتی که 12 معصوم دارد ما داریم و مردم ایران بر نعمت الهی شکر گزار هستند و امیدواریم خداوند مقام معظم رهبری را برای ما حفظ کند.

به گزارش صبح الوند، ایت الله غیاث الدین طه محمدی  در جمع نمازگزاران عید فطر ضمن ارزوی قبولی طاعات و عبادات نمازگزاران گفت:خدا را شکر می کنیم که یک ماه دستورات الهی را رعایت کردیم.

 

نماینده ولی فقیه  در استان همدان اظهار کرد:  امیدواریم انچه را که در ماه رمضان فرا گرفتید در 9ماه اینده به کارببریم.

 

وی ضمن بیان اثار معنوی ماه رمضان گفت: در این ماه تمامی اعضا و جوارح  گناه نکرد که این باعث رشد انسانها خواهد شد.

 

وی فلسفه رمضان راد فلسفه با تقوی شدن دانست و افزود:ببینید ملت هایی که تقوی ندارند چقدر گرفتار هستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان کرد:دعا کنید خدا ما را به صراط حق دین خودش هدایت کند و در صراط حق ما را ثابت قدم قرار دهد.

 

ایت الله محمدی یکی از بزرگترین نعمات که خداوند به بندگان عطا کرده است را قضیه ولایت بیان کرد و گفت: الحمدالله تنها نظام حکومتی که 12 معصوم دارد ما داریم و مردم ایران بر نعمت الهی شکر گزار هستند و امیدواریم خداوند مقام معظم رهبری را برای ما حفظ کند.

 

وی با اشاره به جنایت های ال سعود گفت:یکی از کسانی که خودشان را متولی حرم پیغمبر میدانستند بیشترین جنایت ها را افریدند.

 

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان اظهار کرد: این مصلی را ببینید ظرفیت 45 هزار نفر زیر سقف نمازخواندن را دارید و دعا کنید هر چه زودتر با دست پر برکت شما امت این پروژه سامان بگیرد.

 

*همگان در ایجاد وحدت بین امت اسلامی تلاش کنند

در ادامه حجت الاسلام حسنی حلم در جمع نمازگزاران عید فطر به بیان اثار و برکات ماه مبارک رمضان بر بندگان پرداخت و افزود: ما امروز خداحافظی خواهیم کرد از ماهی که نزول قران در ان شکل گرفت لحظات و ادابش بهترین لحظات بود.

 

رییس ستاد اقامه نماز افزود: ما از این ماه وداع میکنیم ولی وداع ما بسیار سخت و گران است انسانهای با ایمان برای وداع با یک عزیز اندوهگین میشوند گرچه شادابیم در روز عید قرارداریم اما از رمضان با حالت اندوه خداحافظی میکنیم.

 

وی اظهار کرد : رمضان  برای همه ما انس با قران و نمازی بود  که برای همه ما گذشت را به ارمغان اورد.

 

حجت الاسلام حسنی حلم بیان کرد:ای امت حزب الله تلاش کنید اثر رمضان را نگه داریم و خوبی های رمضان را در تمام سال حفظ کنیم و اگر با قران و نماز مانوس شدیم این نزدئکی به نماز را همیشه مورد الگو قراردهیم.

 

وی خاطر نشان کرد: اگر ارتباط درست در ماه رمضان فراگرفته ایم اینرا همیشه در زندگی در دستور کار قرار دهیم و امروز با خداوند عهد میبندیم که برکات رمضان و عنایات رمضان را در زندگی مورد دقت قرار خواهیم داد.

 

حجت الاسلام حسنی حلم امروز را  روز شکوه استکبار ستیزی خواند و افزود: ما باید با ادب اسلامی یک زندگی خوب و با نشاط معنوی ترسیم کنیم.

 

وی با توجه به اهمیت وحدت افزود:همه ما یکی از نکاتی که لارم است  به ان توجه کنیم بحث وحدت است چرا که امروز دشمنان اسلام برای شکستن وحدت بین امت اسلامی تلاش می کنند .

 

رییس ستاد اقامه نماز  در پایان تاکید کرد:همه ما باید در حول محور قران و رهبری امت اسلامی  تلاش کنیم که فتنه دشمنان را به خودشان برگردانیم و اگر میخواهید دست خداوند بر بالای سر این امت باشد وحدت و همدلی داشته باشید.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان