اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. تير 1396 - 8:45   |   کد مطلب: 25625
رییس ستاد اقامه نماز استان همدان :
همگان در ایجاد وحدت بین امت اسلامی تلاش کنند
رییس ستاد اقامه نماز استان همدان با توجه به اهمیت وحدت افزود:همه ما یکی از نکاتی که لارم است به ان توجه کنیم بحث وحدت است چرا که امروز دشمنان اسلام برای شکستن وحدت بین امت اسلامی تلاش می کنند .
عید فطر در همدان

به گزارش صبح الوند، حجت الاسلام حسنی حلم در جمع نمازگزاران عید فطر به بیان اثار و برکات ماه مبارک رمضان بر بندگان پرداخت و افزود: ما امروز خداحافظی خواهیم کرد از ماهی که نزول قران در ان شکل گرفت لحظات و ادابش بهترین لحظات بود.

 

رییس ستاد اقامه نماز افزود: ما از این ماه وداع میکنیم ولی وداع ما بسیار سخت و گران است انسانهای با ایمان برای وداع با یک عزیز اندوهگین میشوند گرچه شادابیم در روز عید قرارداریم اما از رمضان با حالت اندوه خداحافظی میکنیم.

 

وی اظهار کرد : رمضان  برای همه ما انس با قران و نمازی بود  که برای همه ما گذشت را به ارمغان اورد.

 

حجت الاسلام حسنی حلم بیان کرد:ای امت حزب الله تلاش کنید اثر رمضان را نگه داریم و خوبی های رمضان را در تمام سال حفظ کنیم و اگر با قران و نماز مانوس شدیم این نزدئکی به نماز را همیشه مورد الگو قراردهیم.

 

وی خاطر نشان کرد: اگر ارتباط درست در ماه رمضان فراگرفته ایم اینرا همیشه در زندگی در دستور کار قرار دهیم و امروز با خداوند عهد میبندیم که برکات رمضان و عنایات رمضان را در زندگی مورد دقت قرار خواهیم داد.

 

حجت الاسلام حسنی حلم امروز را  روز شکوه استکبار ستیزی خواند و افزود: ما باید با ادب اسلامی یک زندگی خوب و با نشاط معنوی ترسیم کنیم.

 

وی با توجه به اهمیت وحدت افزود:همه ما یکی از نکاتی که لارم است  به ان توجه کنیم بحث وحدت است چرا که امروز دشمنان اسلام برای شکستن وحدت بین امت اسلامی تلاش می کنند .

 

رییس ستاد اقامه نماز  در پایان تاکید کرد:همه ما باید در حول محور قران و رهبری امت اسلامی  تلاش کنیم که فتنه دشمنان را به خودشان برگردانیم و اگر میخواهید دست خداوند بر بالای سر این امت باشد وحدت و همدلی داشته باشید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان