اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. خرداد 1396 - 9:22   |   کد مطلب: 25415
معاون امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري همدان خبر داد:
دیدار استاندار با رییس بانک مرکزی جهت رفع مشکل موسسه آرمان
معاون امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري همدان از ديدار استاندار همدان با رئيس کل و معاونين بانک مرکزي براي رفع مشکل سپرده گذاران موسسه اعتباري آرمان خبر داد.
معاون امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري همدان

به گزارش صبح الوند، رضا قياسي در تشريح اقدامات انجام شده در استانداري براي رفع مشکل سپرده گذاران موسسه اعتباري آرمان، گفت: حضور استاندار همدان در بانک مرکزي در اولين روزهاي بروز مشکل ، براي تسريع در اقدامات آن بانک بوده است.

 

وي ادامه داد: به دنبال بروز مشکل ، موضوع از طريق مدير کل مؤسسه آرمان کشور و استان و مديران مربوطه در بانک مرکزي پيگيري شد که بر اساس اظهارات افراد ياد شده، بانک مرکزي در حال جمع آوري و اخذ اطلاعات از مؤسسه براي پيگيري و ارائه راهکار با همکاري ساير مراجع قانوني است.

 

معاون امور اقتصادي استانداري افزود: در اين زمينه استانداري با بانک مرکزي و مؤسسه آرمان و ديگر مراجع ذيربط مکاتبه داشته و با انعکاس مشکلات مؤسسه ، رفع مشکل سپرده گذاران را درخواست کرده است.

 

قياسي همچنين از تشکيل جلسه استاني براي پيگيري وضعيت مؤسسه و سپرده گذاران خبر داد و اضافه کرد: اين جلسه با حضور دستگاه هاي مرتبط و با هدف چگونگي پيگيري موضوع، جمع آوري آمار و اطلاعات مورد نياز و اطلاع از ساير مسائل و مشکلات موسسه بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان