اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. خرداد 1396 - 23:39   |   کد مطلب: 25329
پس از اعلام علی منصوریان در مورد نیاز استقلال به خرید های تراز بین المللی باشگاه استقلال برای مذاکرات دست بکار شد.
خريد هاى بين المللى استقلال آغاز شد

به گزارش صبح الوند به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیران باشگاه استقلال طی هماهنگی های صورت گرفته نقل و انتقالات تابستانى را به طور رسمی آغاز کرده اند.

 

استقلالی ها کار مذاکره با بازیکنان خود را شروع كردند و قصد دارند تا 10 روز آینده، قرارداد همه بازیکنان آزاد خود را تمدید کنند.

 

طبق خواسته منصوریان قرار است 3 ،4 بازیکن بین المللی به ترکیب تیم اضافه شود که بدون شک یکی از این بازیکنان روزبه چشمی خواهد بود.

 

بازگشت سرور جپاروف هافبک ملی پوش ازبکستانی از دیگر مواردی است که مسئولان استقلال درصدد این هستند تا با این بازیکن جلسه ای را برگزار تا وضعیت حضورش در جمع آبی ها مشخص شود.

 

به این ترتیب گفته مى شود جپاروف طى جلسه اى كه با مسئولان نقل و انتقالات استقلال داشته، مذاکرات لازم را انجام داده و قرار است به تمرينات دور بعدى آبى ها اضافه شود.

 

گفته می شود حضور پژمان منتظرى در استقلال قطعى شده و او به دنبال كارهاى خود براى حضور در ايران است اما منصوريان درخواستى برای جذب مجتبى جبارى نداشته است.

 

همچنين استقلال با سجاد شهباززاده مذاكره كرده و به زودى وضعيت وى مشخص مى شود.

 

رابسون برای مذاكره با باشگاه باهيا به برزيل رفته و تا چند روز آينده پاسخ نهايى را به باشگاه اعلام مى كند. اين بازيكن از حضور در استقلال راضى است و خواهان ماندن در جمع آبى ها است.

 

وضعيت رامين رضاييان مشخص نیست و منصوريان هنوز درخواستى براى جذب اين بازيكن نداشته است.

 

همچنین قرار است آبی ها مذاكراتى را طى يكى دو روز پيش رو با امید ابرهیمی برای تمدید قرارداد داشته باشند.

 

دانيال ماهينى از ديگر بازيكنانى است كه منصوريان به شدت خواهان او است و استقلال امروز به طور جدى با اين بازيكن وارد مذاكره خواهد شد.

 

بيت سعيد بازيكن استقلال خوزستان نيز طى پيامى شب گذشته از هواداران اين تيم خداحافظى كرد و با اين وجود قرار است اين بازيكن براى مذاكرات نهايى امروز به تهران بيايد و با آبى هاى تهرانى مذاكره كند.

 

در اين ميان هم از ماندن اميد نورافكن تا نيم فصل آينده در استقلال شنيده مى شود كه به نظر با پيشنهادى كه او دريافت كرده اين مساله تا حدودى جدى باشد.

 

با این وجود باید منتظر ماند تا دید استقلالی ها با کدام بازیکنان در نظر دارند قرارداد منعقد کنند .از طرفی این طور که به نظر می رسد مدیران استقلال به دنبال این هستند تا با آغاز نقل و انتقالات تا حدودی شکست سنگین را برای هواداران کم رنگ کنند که بدون شک این امر غیر ممکن است.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان