اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. دى 1395 - 14:30   |   کد مطلب: 23383
آخرین وضعیت نقل و انتقالات زمستانی باشگاه استقلال را در گزارش ذیل بخوانید.
آخرین وضعیت نقل و انتقالات زمستانی استقلالی ها

به گزارش صبح الوند به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اینکه قرار بود در جلسه شب گذشته میان مدیران استقلال و منصوریان لیست خروجی آبی ها اعلام شود اما هنوز لیست رسمی بازیکنان مازاد استقلال اعلام نشده است.

در حال حاضر تنها بازیکنی که به صورت قطعی از استقلال جداشده آرش افشین است که این بازیکن با دریافت رضایت نامه به استقلال خوزستان پیوست.

از طرفی جدایی امین حاج محمدی و فرشید باقری را نیز می توان تا حدودی قطعی دانست و در حال حاضر این 2 بازیکن نیز از تیم های لیگ برتری پیشنهاد دارند و باید منتظر ماند تا دید مسئولان استقلال رضایت این 2 آبی پپوش را صادر خواهند کرد یا خیر.از طرفی باید دید این بازیکنان به تیم های جدید می روند یا خیر چرا که در صورتیکه شرایط برای خروج این بازیکنان فراهم نشود آنها مجبور به حضور در استقلال هستند.

تیم‌هایی مانند پدیده، سایپا و ماشین‌سازی خواهان جذب باقری هستند و احتمالاً او در نیم‌فصل دوم راهی یکی از این 3 تیم خواهد شد.

امین حاج محمدی مدافع تیم فوتبال استقلال نیز از تیم سایپا پیشنهاد دارد.

میثم مجیدی مدافع تیم فوتبال استقلال نیز طی نامه ای از مسئولان باشگاه خواستار دریافت رضایت نامه شد.به این ترتیب تا به اینجای نقل و انتقالات می توان خروج این 3 بازیکن را همانند افشین قطعی دانست تا بر این اساس خروجی های استقلالی ها به عدد 4 برسد .

از طرفی با توجه به صحبت هایی که منصوریان با کاوه رضایی داشته خروج این بازیکن از جمع استقلالی ها منتفی و این بازیکن نیم فصل دوم را در کنار آبی پوشان است.

بختیار رحمانی بازیکن آبی پوش پایتخت هم طی صحبت های خود اعلام کرد در استقلال می ماند.با این تفاسیر می توان گفت خروجی های استقلال نی توان تنها این 4 بازیکن دانست.

گفتنی است استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر عملکرد چشمگیری نداشته و این باشگاه تا این لحظه هیچ قراردادی با بازیکنان مدنظر منصوریان نبسته است. البته بازیکنانی نظیر آندو و جباروف حضورشان در استقلال تهران در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و این 2 بازیکن با مشخص شدن وضعیتشان می توانند در نیم فصل دوم برای استقلالی ها به میدان بروند.

باید منتظر ماند تا دید استقلالی ها با توجه به زمانی که از دست داده اند در روز های آتی چه فعالیتی در نقل و انتقالات زمستانی انجام خواهند داد.
انتهای پیام/
 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان