اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. ارديبهشت 1396 - 23:18   |   کد مطلب: 25116
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامي گفت: در برنامه ششم توسعه تصمیم گرفته شد حقوق افراد زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی سه برابر شود،اما دولت يازدهم به بهانه اينكه اين كار شدني نيست آن را اجرا نكرد، حال چرا براي خريد رأي اين افزايش سه برابري شدني شد؟

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، حمیدرضا حاجی‌بابایی امشب در اجتماع بزرگ حامیان حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به اینکه از سال گذشته یک حرکتی در کشور شکل گرفت که وضع موجود در شأن جمهوری اسلامی ایران نیست، اظهار کرد: باید این وضعیت را خاتمه داد به همین دلیل نیرو‌های انقلاب در سراسر کشور به دنبال اجماع بودند.

 

وی با اشاره به اینکه حرف اساسی کنار هم قرار گرفتن نیرو‌های انقلابی و حرف دوم ریاست جمهوری بود، افزود: روز شنبه و یک‌شنبه در جمنا جلسه تشکیل شد و به این جمع‌بندی رسیدند که آقای قالیباف باید به نفع آقای رئیسی کنار برود و او هم ایثارگرانه کنار رفت.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تا امروز برای وحدت نیرو‌های انقلاب موفق شدیم اولین سنگر‌ها را فتح کنیم، ادامه داد: از سال گذشته کشور دچار مشکلاتی بود، تا اینکه رهبری دستور فرمودند کشور نیاز به برنامه دارد و این برنامه اولی است که دولت بنویسد و اگر ننوشت مجلس باید بنویسد.

 

وی با بیان اینکه دولت حاضر به نوشتن برنامه نشد به همین دلیل برای اولین بار مجلس برنامه را نوشت، تصریح کرد: 6 ماه در مجلس تلاش کرد تا برنامه ششم نوشته شد، که اگر این برنامه اجرا شود مشکلات کشور حل خواهد شد.

 

حاجی‌بابایی افزود: در برنامه ششم توسعه تصمیم گرفته شد حقوق افراد زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی را سه برابر کنند، حقوق کارمندان را همسازی کنیم، حقوق کارگران را همسان‌سازی کنیم و برای ایثارگران و شهدا قانون کامل نوشتیم.

 

وی ادامه داد: دولت هر چهار مورد را قبول نکرد و به رهبری نامه زد مجلس و کمیسیون موضوعاتی را تصویب می‌کنند که قدرت اجرایی آن را نداریم چراکه 600 هزار میلیارد تومان بار مالی تحمل می‌کند و از کمیسیون قهر کردند و رفتند.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شورای نگهبان برنامه را قبول کرد اما رئیس جمهور تا امروز برنامه را ابلاغ نکرده است، حال سئوال است که چطور در فروردین ماه حقوق کمیته امداد را سه برابر کردید؟ پول را به کمیته امداد ندادید بلکه خود به حساب مردم ریختید؟ این خرید رأی نیست؟

 

وی با اشاره به اینکه 800 هزار میلیارد تومان در چهار سال گذشته درآمد برای کشور ایجاد شده است، بیان کرد: در سال 91 درآمد کشور 100 هزار میلیارد تومان بود.

 

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه شاهدیم که با وجود این 800 هزار میلیارد تومان هیچ اقدام عمرانی نمی‌شود افزود: مردم شما بگویید در این چهار سال بیکاری کم شده یا زیاد؟ جیب مردم پر شده یا خالی؟ البته جیب برخی‌ها پر شده است.

 

وی با اشاره به اینکه وقتی بنزین 100 تومانی به 1200 تومان شد، برق 10 برابر گران شد و دیگر گرانی‌ها اتفاق افتاد، از این ناحیه 87 هزار میلیارد تومان درآمد سال گذشته برای دولت ایجاد شد، تاکید کرد: از این مقدار 35 هزار میلیارد به مردم داده شد، زمانی که آقای رئیسی آمد گفت می‌خواهم یارانه‌ها را افزایش دهم، فوری گفتند از کجا این کار را می‌کنید؟ اگر این کار را بکنید برق گران می‌شود! من می‌گویم برق یا چیز‌های دیگر گران نمی‌شود، اگر این کار انجام شود پاداش یک میلیاردی و حقوق‌های 200 میلیونی برخی افراد خاص کم می‌شود.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه 50 هزار میلیارد تومان از پول کمیته امداد به حساب واحد خزانه وایز نشده است، یادآور شد: یک معلم پاداش پایان خدمت خود را سه سال بعد از بازنشستگی می‌گیرد اما پاداش یک‌هزار میلیارد برخی در همان روز اول بازنشستگی پرداخت می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه اگر یارانه اضافه شود، پول برق زیاد نمی‌شود بلکه از جیب نجومی‌بگیران کم می‌شود، ادامه داد: رئیس جمهور گفت سال قبل 650 هزار شغل ایجاد کردم و این را هم می‌پذیریم، اما نرخ بیکاری از چهار سال گذشته تاکنون از 9 درصد به 12.6 درصد رسیده و هم اکنون 3 میلیون و 300 هزار بیکار داریم.

 

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه هر سال یک‌میلیون و 200 هزار نفر جدید شغل نیاز دارد، افزود: اگر سالانه یک‌میلیون و 200 هزار شغل ایجاد کنیم، رشد صفر می‌شود و اگر دولت 650 هزار شغل ایجاد کرده باشد باز هم سالانه 550 هزار نفر به بیکار‌های کشور اضافه شده است.

 

وی با اشاره به اینکه اگر هر دولتی سر کار بیاید و نتواند یک‌میلیون شغل در سال ایجاد کند، تعداد بیکاران هر سال افزایش پیدا می‌کند، ادامه داد: رئیس جمهور گفت تمام امکانات کشور را به کار می‌گیرم که بتوانم 950 هزار شغل ایجاد کنیم، اگر حرف او را بپذیریم باز هم 250 هزار نفر به بیکاران اضافه می‌شود.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید برای انقلاب و نظام به آیت‌الله رئیسی رأی بدهیم، افزود: به همه مردم شهر بگویید، برادران و خواهران همدانی من به صورت تعصبی نمی‌گوییم به آقای رئیسی رای بدهید، اگر این دولت چهار سال دیگر باشد هم گرانی و هم بیکاری بیشتر می‌شود.

 

وی تاکید کرد: من امروز در جمع مردم همدان می‌گویم برنامه ششم توسعه را نوشتیم، اما اگر دولت مقتدر جهادی نباشد، نمی‌تواند آن را اجرایی کند و قدرت اجرای آن وجود ندارد.

 

حاجی‌بابایی با تاکید بر اینکه به ما می‌گویند نرخ تورم پایین آمده است در حالی که نرخ تورم از 9 درصد در اسفندماه به 12.1 درصد رسیده است، بیان کرد: در اسفندماه 40 هزار میلیارد تومان پول بی‌بته به جامعه تزریق کردند، پولی که پول مردم و حقوق مردم را نصف می‌کند.

 

وی یادآور شد: سال 92 بنده خدایی که الان از دنیا رفته گفت بزرگترین جنایت تاریخ اتفاق افتاد و گفت و نقدینگی کشور در سال 92 به 494 میلیارد دلار رسیده است.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اکنون نقدینگی دولت به یک‌هزار و 250 هزار میلیارد تومان رسیده و 750 هزار میلیارد پول جدید وارد شده است، بیان کرد: 800 هزار میلیارد تومان نفت و مالیات هم وارد شد که در مجموع یک‌هزار و 500 هزار میلیارد تومان پول وارد جامعه شد، آیا ما در این چهار ساله رشد عمرانی داشتیم؟ کار جدید داشتیم؟

 

وی با بیان اینکه نمی‌گوییم در این چهار سال هیچ کاری نشده اما در خور شأن نظام جمهوری اسلامی نبوده است، اظهار کرد: ما دولتی می‌خواهیم که رئیس جمهور، وزیر، استاندار، نماینده وقتی مسؤول شدند، اجازه ندهند کسی که دارای مسؤولیت است کارخانه‌داری کند، بزرگترین خیانت این است که کسی مسؤول جمهوری اسلامی شود و در کنار آن کار اقتصادی کند.

 

حاجی‌بابایی بزرگترین دشمن جمهوری اسلامی را اشرافی‌گری دانست و افزود: دست در دست بدهید و افراد اشرافی را از سر کار بردارید، این نجومی‌بگیران اگر از هر طیف بودند چه اصلاح‌طلب و یا اصولگرا را از کار بردارید.

 

وی با اشاره به اینکه نجومی‌گری و اشرافی‌گری ریشه نظام را می‌خشکاند، خطر اینجاست مردم شما حواستان باشد، افزود: خاک، منطق، اعتقاد، کربلا، عاشورا در خطر است.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خطاب به مردم افزود: استکبار جهانی با تمام قدرت به شهیدان حمله کردند و با تمام قدرت به عاشورا حمله کردند، به تفکر اهل بیت(ع) حمله کردند، با شخص چکار دارید شما جلوی حمله دشمن را بگیرید.

 

وی با طرح این سئوال که آیا می‌دانید سند 2030 چیست؟ تاکید کرد: 6 سال پیش بنده در یونسکو اعلام کردم جزو کشور‌های پیشرفته هستیم که در قرآن و اسلام نسبت به زن تبعیضی وجود ندارد، اما امروز شاهد سند اجرای 2030 هستیم، یعنی اجازه ندارید در مدارس قرآن بخوانید و مدرسه نباید ایدئولوژیک باشد.

 

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه برخی می‌گویند اشکال سند 2030 چیست، افزود: براساس سند 2030 دانش‌آموزان اجازه ندارند اردوی راهیان نور بروند و نماز جمعه بروند چون آموزش دینی ممنوع است.

 

وی با بیان اینکه زن در جمهوری اسلامی می‌تواند مانند یک مرد رشد کند و تبعیضی وجود ندارد، ادامه داد: اگر روزی دشمن به جبهه‌های ما حمله کرد، امروز نیز با تمام قدرت به خانواده‌های ما حمله کرده است.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تجمع و حضور شما مردم هزار بار بالاتر از ریاست جمهوری است، بیان کرد: همه باید کنار هم قرار گیرند، نیرو‌های ولایی نباید اختلاف داشته باشند، همه باید در یک مسیر حرکت کنیم و ریاست جمهوری جایگاهی است که می‌تواند حفظ نظام کند و امام (ره) فرمودند حفظ نظام اوجب واجبات است.

 

وی خطاب به مردم با اشاره به اینکه هر آنچه در طبق اخلاص دارید در میدان بیاورید چراکه این روز‌ها یک دقیقه نباید سکوت کرد، بیان کرد: شما نیروی ولایتمدار هستید، از این همایش بیرون رفتید به تمام افراد با هر تفکر و اندیشه‌ای دست برابری برای نجات کشور دهید.

 

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه مردم شریف استان همدان امروز خانواده، جوان ما، همشهری ما به دلیل مشکلات اقتصادی و بیکاری در خطر هستند، ادامه داد: این دولت امتحان خود را پس داد و موفق نشد.

 

وی تاکید کرد: هزاران هزار نیروی انقلابی جوان و بی‌توقع که حاضر هستند برای نظام روی مین بروند، حاضر هستند دولت اقتدار، کار، کرامت، شهیدان، غیرت، شرافت و حیثیت تشکیل دهند تا از همه ارکان نظام دفاع کند، همه همدانی‌ها را به پشتیبانی دعوت می‌کنیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان