اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. ارديبهشت 1396 - 23:52   |   کد مطلب: 25085
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی:
طرفداران قالیباف حمایت خود را مضاعف تر در اختیار رییسی قرار دهند
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همه طرفداران حاضر در ستاد دکتر قالیباف این را به عنوان یک امر حیاتی و ضروری باید تلقی کنند که همه قدرت، امکانات و هر آن چیزی که به عنوان یک اراده قوی برای حمایت از دکتر قالیباف داشتند همه را مضاعف تر در اختیار دکتر رییسی قرار دهند.
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی

به گزارش صبح الوند،  محمد علی پورمختار در گفتگو با صبح الوند، با بیان اینکه از روز اول که جبهه انقلاب تشکیل شد همه هدف واحدی داشتند افزود: آقایان رییسی و قالیباف شعارها و انتقاداتشان نسبت به ناکارامدی دولت ومشکلاتی که در طول این 4 سال ایجاد کرده واحد است.

 

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی  تاکید کرد: حرکات  این دولت در طول 4 ساله گذشته موجب شده مشکلات عدیده ای برای ارزش های دینی و اخلاقی و مخصوصا دوری از تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری اتفاق بیفتد و ما وظیفه داریم این را به جایگاه خودش برگردانیم بر همین مبنا هدف همه ما مشترک است.

 

*تمام نیروهای علاقه مند به انقلاب در کنار رییسی می ایستند

وی افزود: حال که دکتر قالیباف با یک تصمیم انقلابی و الهی به نفع اقای رییسی کنار رفته همه نیروهای علاقه مند به اقای قالیباف در کنار اقای رییسی خواهند ایستاد و یک اجتماع عظیم مردمی را به راه خواهند انداخت و امیدوارم این ادامه پبدا کند.

 

پورمختار  ادامه داد: همه طرفداراران حاضر در ستاد دکتر قالیباف این را به عنوان یک امر حیاتی و ضروری باید تلقی کنند که همه قدرت، امکانات ، توانمندی نیروها و هر آن چیزی  که به عنوان یک اراده قوی  برای حمایت از اقای قالیباف داشتند همه را مضاعف تر در اختیار اقای رییسی قرار دهند.

 

* هدف روی کار آمدن دولتی انقلابی است

وی با بیان اینکه هدف روی کار آمدن دولتی کارآمد، انقلابی ،اثر گذار و فعال  است افزود: هدف این است که دولت اشرافیت ، تنبل، خسته و همان 4 درصدی ها از صحنه مدیریت کلان کشور حذف شود.

 

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه مردم در روز جمعه با تمام توان و قوت به صحنه خواهند آمد افزود: مردم در روز 29 اردیبشهت برای نه گفتن به اشرافیتی که در طول 4 سال به 4 درصدی ها تعلق گرفته  به صحنه خواهند امد.

 

وی با درخواست از هواداران  قالیباف جهت فعالیت در ستاد رییسی افزود: به لحاظ اینکه ما نمیتوانستم حضور همزمان داشته باشیم، دکتر قالیباف با یک مصلحت بزرگی کنار رفت  و اگر  می ماندند شکست عاید جبهه انقلاب می شد.

 

پورمختار افزود: کنار رفتن دکتر قالیباف سبب نشود که دوستان  در این ستادها ناامید شوند و فکر کنند همه چیز از دست رفته است بلکه باید تلاش کنند و این تازه آغاز راه است.

 

وی اظهار کرد:  قبل از اعلام موضوع برکناری دکتر قالیباف یک اندک رقابتی بین ستادها بود و هر کسی دوست داشت کاندیدای مورد نظرش در راس نظر سنجی ها قرار بگیرد اما امروز دیگر این برطرف شده  است.

 

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه در مجمع نمایندگان استان یک اتحاد بین نمایندگان هم دل  جهت تبلیغات ایجاد شده افزود: این امر از فردا بعداظهر با حضور نمایندگان در شهرستانها شروع خواهد شد .

 

وی در پایان افزود :امیدواریم در این انتخابات  پیروز نهایی جبهه اصیل انقلاب باشد که انقلابی الهی است و حجت الاسلام رییسی را در این جبهه نورانی و مقدس می بینیم و همه باید کمک بکنیم این امر هر چه زودتر به نتیجه برسد.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان