اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. تير 1395 - 14:34   |   کد مطلب: 18580
عضو کمیسیون قضایی مجلس دهم در خصوص افشای فیش های حقوقی و صورت حساب های دریافت وام برخی از مسئولین گفت: باید این اراده ای که در حال حاضر برای پیگیری فیش های حقوقی نجومی و دریافتی برخی از مدیران ارشد و همچنین استرداد این مقدار از مبالغ واریزی به آنان که به ناحق و ناشی از تبعیض ناروا است وجود دارد؛ به طور جدی تری از سوی نمایندگان و مسئولان پیگیری شود.

به گزارش صبح الوند، با انتشار خبر وام های نجومی مدیران بیمه ایران در دانا اعلام شد که در جدیدترین دریافتی های نجومی به صورت وام، مدیران ارشد بیمه ایران مبالغی بالغ بر 600 میلیون تومان وام قرض الحسنه با سود صفر درصد دریافت کرده اند.

همچنین در هفته‌های گذشته نیز خبر فیش های حقوقی نجومی مدیران بانک رفاه   توسط دانا منتشر شد.

 

 در همین رابطه محمد علی پور مختار، عضو کمیسیون قضایی و رئیس سابق کمیسیون اصل نود مجلس در گفت وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص وام های نجومی مدیران بیمه ایران و حقوق های نجومی سایر نهاد های دولتی گفت: با همکاری درون سازمانی برخی از کارکنان نهاد ها و سازمان های دولتی که حق و حقوق آنها ضایع شده است، با اصحاب رسانه و نمایندگان مجلس برخی از تخلفات مدیران نهاد های دولتی به صورت شفاف به مردم کشور اعلام شد.

 

وی در ادامه در خصوص افشای فیش های حقوقی و صورت حساب های دریافت وام برخی از مسئولین گفت: کاری که در حال حاضر برخی از رسانه در خصوص شفاف سازی حقوق های مدیران انجام دادند، امر صحیحی است. باید این اراده ای که در حال حاضر برای پیگیری فیش های حقوقی نجومی و دریافتی برخی از مدیران ارشد و همچنین استرداد این مقدار از مبالغ واریزی به آنان که به ناحق و ناشی از تبعیض ناروا است وجود دارد؛ به طور جدی تری از سوی نمایندگان و مسئولان پیگیری شود.

 

عضو کمیسیون قضایی مجلس دهم افزود: خوشبختانه دستگاه های نظارتی نظیر دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور در حال حاضر به طور جدی پیگیر موضوع دریاقتی های نجومی مدیران هستند و امیدواریم که پیگیری های مسئولین مثمر ثمر واقع شود. نمایندگان مجلس دهم نیز در کمیسیون های تخصصی مربوطه مجلس در حال بررسی در خصوص پرونده های پرداخت وام و حقوق های نجومی به مدیران برخی از نهاد ها هستند و به صورت جدی پیگیر این موضوع در مجلس هستیم.

 

پورمختار در ادامه با بیان اینکه تحقیق و تفحص از دریافتی های کلیه نهاد های دولتی ، بیمه ها و ... در مجلس دهم انجام می شود، اظهارداشت: باید از نحوه دریافتی ها و حقوق های تمامی شرکت های دولتی ، بیمه ها و نهادهای دولتی در مجلس دهم تحقیق و تفحص شود و موارد تخلف را به مراجع نظارتی و قضایی ارجاع شود؛ نمایندگان مجلس دهم نیز به طور جدی این موضوع را در مجلس دهم پیگیری می کنند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان