اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. ارديبهشت 1396 - 23:28   |   کد مطلب: 24978
معاون ورزش و جوانان استان همدان گفت: در سال گذشته ۲۲۲ میلیارد تومان وام ازدواج به ۲۴ هزار زوج همدانی پرداخت شد.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، اسدالله ربانی مهر صبح امروز در جمع اصحاب رسانه با اعلام برنامه‌های هفته جوان اظهار داشت: در هفته جوان بخشی از مراکز فرهنگی، گردشگری و تفریحی استان همدان با شرایط ویژه در جهت بازدید در اختیار جوانان قرار می‌گیرد.

وی افزود: غار علیصدر با 30 درصد تخفیف، آرامگاه بوعلی‌سینا، باباطاهر، سینماهای قدس و فلسطین با 50 درصد تخفیف آماده میزبانی از جوانان بوده و در این هفته نیز  بازدید از موزه دفاع مقدس و عضویت در کتابخانه‌ها برای آنها نیز رایگان است.

ربانی‌مهر با اشاره به اینکه یکی دیگر از برنامه‌های حوزه ازدواج و خانواده برگزاری جشنواره بهار زندگی در 7 محور است، بیان کرد: اختتامیه این جشنواره چهارشنبه 20 اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان‌ها تشکیل شده است، گفت: در سال 95 در شهرستان تویسرکان شاهد کاهش 8 درصدی طلاق بودیم.

معاون جوانان همدان با تشریح دیگر برنامه‌های هفته جوان ابراز کرد:پاکسازی محیط زیست و کوهنوردی با مشارکت گروه‌های خودجوش از جمله این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه در سال 94 به میزان 57میلیارد تومان وام ازدواج به زوج‌های جوان همدانی اعطا شد، گفت: در سال گذشته 222 میلیارد تومان وام ازدواج به 24 هزار زوج همدانی پرداخت شد.

ربانی مهر با بیان اینکه 195 برنامه با موضوع جوانان در هفته جوان در استان همدان برگزار می‌شود، اظهار داشت: امسال هفته جوان با شعار"جوانان ایرانی، اندیشه اسلامی و نشاط اجتماعی است" با توجه به نشاط اجتماعی جوانان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان