اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. شهريور 1395 - 9:13   |   کد مطلب: 19670
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: در حال حاضر 14 بانک و موسسه در این استان وام ازدواج پرداخت می‌کنند و همه موظف به پرداخت وام 10 میلیون تومانی هستند.

به گزارش صبح الوند به نقل ازفارس، اسدالله ربانی‌مهر در جمع خبرنگاران با اشاره به به میزان مبلغ وام اعطایی به زوج‌های جوان اظهار کرد: طبق بخشنامه بانک مرکزی، تمام بانک‌های استان باید به هر یک از زوج‌های جوان مبلغ 100 میلیون ریال و در مجموع 200 میلیون ریال به عنوان وام ازدواج پرداخت کنند.

وی اضافه کرد: این قانون از ابتدای خردادماه سال جاری قابل اجراست و همه بانک‌ها موظف به عملیاتی کردن آن هستند.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در خصوص چگونگی ثبت نام برای دریافت وام گفت: زوج‌های جوان باید بعد از عقد در سامانه بانک مرکزی ثبت نام کرده و بانک مورد نظر خود را انتخاب کنند.

این مسؤول با بیان اینکه بعد از آن باید با مراجعه به شعبه بانک نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند، تأکید کرد: اگر پرونده در موعد مقرر تشکیل نشود نام آنها از سیستم خارج می‎شود و فرد دیگری جایگزین خواهد شد.

ربانی‌‌مهر از زوج‎های جوان خواست نسبت به تشکیل سریعتر پرونده خود اقدام کنند تا زودتر وام آنها نیز پرداخت شود، اظهار کرد: در حال حاضر 14 بانک و موسسه در استان وام ازدواج پرداخت می‌کنند و همه موظف به پرداخت وام 10 میلیون تومانی هستند.

وی افزود: استاندار و معاون سیاسی استاندار نیز در جلسات جداگانه‌ای با مسؤولان بانک‌ها، تاکید زیادی بر پرداخت وام ازدواج به زوج‎های جوان داشتند.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان اظهار داشت: بانک ملی باید به عنوان مسؤول شورای هماهنگی بانک‌های استان توجه ویژه‌ای به وام ازدواج و ایجاد تسهیل در این زمینه برای جوانان داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان