اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. ارديبهشت 1396 - 8:48   |   کد مطلب: 24838
رئیس شورای مرکزی نهاد خدمت گفت: شنبه هفته آینده لیست نهایی 22 نفره کاندیداهای شورای شهر در همایش نهایی اعلام می شود.
رئیس شورای مرکزی نهاد خدمت

به گزارش صبح الوند، حجت الاسلام گرجی در دومین نشست خبری شورای مرکزی نهاد خدمت به بیان خلاصه ای از اقدامات این نهاد پرداخت و اظهار کرد: در مدت فعالیت این نهاد حدود صد نفر از کاندیداهای شورای شهر سوابق و برنامه های خود را به دبیرخانه نهاد خدمت ارسال کرده اند و سوابق این افراد برای گرفتن مصاحبه مدنظر قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه در این مصاحبه ها 8 معیار اصلی برای ارزیابی کاندیداهای شورای شهر مدنظر قرار گرفت افزود: این معیارها شامل تقوا تعهد و انقلابی بودن، داشتن تخصص لازم در خصوص امور شورای شهر و همچنین روحیه کار تیمی داشتن است.

 

رئیس شورای نهاد خدمت با اشاره به اینکه کار شورای شهر نیاز به هم افزایی بالایی دارد ادامه داد: متاسفانه یکی از عوامل مهم در سنوات گذشته که شورای شهر را رنج می داد نداشتن روحیه جمع گرایی و کار تیمی بود در صورتی که به اعتقاد ما فعالیت اعضای شورای شهر نباید فقط به کار فردی معطوف شود.

 

گرجی به معیارهای دیگر شورای نهاد خدمت در گزینش کاندیداهای دوره پنجم شورای شهر اشاره کرد و گفت: داشتن تجربه کار موفق و مرتبت بودن رسالت این افراد با کار شورای شهر یکی دیگر از شرایط گزینش کاندیداهاست چراکه نباید کار شورا در معرض آزمون و خطا قرار گیرد.

 

وی در خصوص چگونگی روال مصاحبه گرفتن از کاندیداها خاطرنشان کرد: با معیا های مورد نظر نهاد خدمت در ساعت تعیین شده از کاندیداها برای گرفتن مصاحبه دعوت شد که در این مصاحبه ها علاوه بر  حضور 3 نفر از اعضای شورای مرکزی یک کارشناس خبره نیز به این دلیل که احتمال خطا کم باشد برنامه ها را مورد ارزیابی قرار داده است.

 

گرجی اضافه کرد: پس از مصاحبه ها نهاد خدمت هم اکنون در حال جمع بندی امتیازات کاندیداهاست که متناسب با امکانات موجود ارزیابی افراد را انجام می دهد.

 

رئیس شورای نهاد خدمت با اشاره به اینکه پس از کار مصاحبه با بیش از 6 ساعت کار در حال جمع بندی و پیگیری کار کاندیداها هستیم یادآور شد: شنبه هفته آینده در همایش نهایی لیست 22 نفره کاندیداها اعلام و با رای گیری کتبی در روز انتخابات به 11 نفر از این تعداد رای دادا می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان