اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. ارديبهشت 1396 - 8:21   |   کد مطلب: 24823
دبير جامعه اسلامي دانشگاه بوعلي سينا با اشاره به برگزاری جلسه سخنرانی وزیر علوم دولت اصلاحات در دانشگاه با عنوان «اخلاق انتخاباتی» گفت: در این مراسم افراد غیر دانشجو و یا دانشجویان اخراجی و افراد سیاسی معلوم‌الحال سال 78 و 88 حضور داشتند که در نوع خود جالب توجه بود.
دبير جامعه اسلامي دانشگاه بوعلي سينا

به گزارش صبح الوند، محمدرضا شیری مشعوف در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با انتقاد به برخی از تصمیمات دانشگاه بوعلی اظهار کرد: بیشتر از 10 روز است که برای اکران اولین مستند «فروشنده» درخواست مجوز کردیم اما تاکنون جوابی به ما داده نشده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه سخنرانی وزیر علوم دولت اصلاحات در دانشگاه با عنوان «اخلاق انتخاباتی» گفت: در این مراسم افراد غیر دانشجو و یا دانشجویان اخراجی و افراد سیاسی معلوم‌الحال سال 78 و 88 حضور داشتند که در نوع خود جالب توجه بود، هرچند اینها برای جوسازی و فضاسازی در دانشگاه حضور داشتند.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی سینا افزود: این افراد کسانی بودند که در فتنه 88 و در کوی دانشگاه در سال 87 مقصر بودند، سابقه برگزاری اردو‌های مختلط داشتند و فضای ضد فرهنگی ایجاد کرده بودند اما در ایام انتخابات بسیار راحت در دانشگاه تردد می‌کنند.

وی در ادامه با انتقادی دیگر گفت: اگر تشکل جامعه اسلامی دانشجویان بخواهد برنامه فرهنگی و انقلابی برگزار کند به سختی این اجازه به ما داده می‌شود اما دیروز مسؤولان به راحتی اجازه دادند شخصی منتسب به دولت در دانشگاه سخنرانی کند.

وی با بیان اینکه مجوز‌هایی به برخی داده شده که دانشجوی ستاره‌دار و اخراجی بدون منع قانونی می‌توانند در این مراسم‌ها شرکت کنند، افزود: این روزها دانشگاه به پایگاه انتخاباتی تبدیل شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان