اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. ارديبهشت 1396 - 14:54   |   کد مطلب: 24787
مدیر فرهنگی سازمان بسیج دانش آموزی استان:
اردوی یکروزه دانش آموزان مدارس سمپاد برگزار می شود
مدیر علمی سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان گفت: به منظور آشنایی دانش آموزان مدارس سمپاد با بسیج دانش آموزی و در راستای ایجاد بستر مناسب جهت رشد انقلابی دانش آموزان، اولین اردوی یک روزه ویژه دانش آموزان مدارس سمپاد به دو شکل اردویی و همایشی برگزار می گردد.

به گزارش صبح الوند، جعفری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در قسمت همایش برنامه های متنوعی برای این دانش آموزان تدارک دیده شده است که این برنامه ها شامل سخنرانی در خصوص مسائل تربیتی و آسیب های اجتماعی فضای مجازی می باشد.

 

وی گفت: برنامه های فرهنگی این اردو شامل سرود همخوانی، بیان خاطرات و دستاوردهای علمی خلبانان جوان و مسابقات فرهنگی پیش بینی شده است.

 

وی افزود: در بخش اردویی این برنامه،  بازدید گروهی این دانش آموزان از رصد خانه و باغ موزه دفاع مقدس برنامه ریزی شده است.

 

مسئول علمی و فرهنگی سازمان بسیج دانش آموزی استان گفت: با توجه به اینکه این برنامه همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم(ص) می باشد، سعی بر آن شده است که برنامه ها جذاب، شاد و در راستای آشنایی بیشتر دانش آموزان با دستاوردهای علمی- فناوری و تقویت روحیه خودباوری باشد.

 

وی در پایان اظهار کرد: به منظور تقویت برنامه ها، مشارکت جدی بین سازمان بسیج دانش آموزی استان با اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان صورت گرفته است و این برنامه همزمان با برگزاری مراسم نماز جماعت و صرف نهار خواهد بود.

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان