اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. آبان 1394 - 16:18   |   کد مطلب: 14577
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان، رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای مدظله العالی را پرچمدار و علمدار انقلاب اسلامی دانست و گفت: قطعا همه مشکلات ما با عبور از مسیر تعیین شده از سوی رهبر انقلاب حل شدنی است.
حرف اول در نظام مقدس جمهوری اسلامی را ولایت فقیه می زند/سخنان قاطعانه رهبر انقلاب درباره فاجعه منا، آل سعود خائن را بیدار کرد

به گزارش صبح الوند، سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی ابوحمزه در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه همدان در جمع نمازگذاران همدانی، ضمن تسلیت ایام ماه محرم و گرامیداشت روز بسیج دانش آموزی و ایام‌ الله 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: همه مسئولان ما در هر پست و مقامی که هستند، بدانند اگر به دنبال سربلندی در تمام عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و حتی بین‌المللی هستیم تنها راه آن اطاعت از مقام ولایت است.

وی رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای مدظله العالی را قدرت نظام دانست و گفت: امامت جامعه مسلمین نیاز به رهبری دارد و در شرایط کنونی نگاه همه جهان به ولایت فقیه است.

ابوحمزه اظهار کرد: همه مشکلات ما با عبور از مسیر تعیین شده از سوی رهبری حل شدنی است.

وی با اشاره به حادثه دلخراش منا، افزود: در حادثه منا و مشکلاتی که در ایام برگزاری مناسک حج ابراهیمی ایجاد شد آل سعود جنایتکار کم کاری کرد اما رهبر معظم انقلاب با سخنرانی به موقع و قاطعانه خود در جمع نیروهای مسلح کشور، عربستان کودک کش را وادار کرد که با احترام و عزت با ایران برخورد کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای مدظله العالی، پرچمدار و علمدار انقلاب اسلامی است.

وی اظهار کرد: رهبر و ولایت فقیه قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است و نگاه امت اسلامی نیز به بیانات رهبر معظم انقلاب نهفته است.

ابوحمزه با اشاره به آغاز هفته بسیج دانش آموزی افزود: هدف اصلی بسیج دانش‌ آموزی کشور، آماده‎ سازی جوانان و نوجوانان انقلابی و با ایمان ما در عرصه‌ های مختلفی چون مدیریتی، اقتصادی، فرهنگی و... است.

وی کادرسازی برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را از دیگر اهداف بسیج دانش آموزی عنوان کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت:  امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بهره گیری از فرمایش ات حکیمانه رهبر معظم انقلاب به دنبال پرورش جوانان مومن، متعهد و متخصص در بسیج دانش آموزی است.

وی در پایان از همه آحاد مردم دارالمومنین همدان بخصوص جوانان و نوجوانانی که در مراسم استقبال و تشییع سردار سرافراز سپاه اسلام، شهید مدافع حرم سردار سرلشگر پاسدار حسین همدانی و دیگر شهدای مدافع حرم و همچنین شهدای گمنام، حضوری پرشور و گسترده داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان