اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. فروردين 1396 - 8:57   |   کد مطلب: 24748
دبیر اتاق تعاون استان همدان با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۸ میلیون ۷۶۹ هزار دلار کالا از تعاونی‌های استان همدان به کشورهای دیگر صادر شد گفت: کویت، عمان، عراق و ترکیه چهار کشور مقصد صادرات کالای تعاونی‌های استان همدان هستند.
دبیر اتاق تعاون استان همدان

به گزارش صبح الوند، رحمان نادی اظهار داشت: عمده‌ کالاهای صادراتی استان همدان مربوط به تعاونی دامداران "مجتمع کشت و صنعت آناهیتا" است.

وی بیان کرد: دام زنده، مصالح ساختمانی، مواد غذایی، شوریجات و ترشیجات، دارو، تخم‌مرغ، پوشاک و گیاهان دارویی از عمده‌ترین کالاهای صادراتی تعاونی‌های استان همدان هستند.

دبیر اتاق تعاون استان همدان با اشاره به اینکه 38 میلیون 769 هزار دلار کالای تعاونی‌های استان همدان در سال گذشته به کشورهای دیگر صادر شد، گفت: این کالاها به کشورهای کویت، عمان، عراق و ترکیه صادر شده است.

نادی در رابطه با گسترش صادرات تعاونی‌های استان به دیگر کشورها، عنوان کرد: هدف ما صادرات کالا به کشورهای شمال ایران یعنی آذربایجان و ارمنستان است.

وی تصریح کرد : 200 تن لاشه‌ی گوسفندی از کشور ارمنستان به استان همدان صادر شده اما استان همدان هیچ صادراتی به ارمنستان ندارد.

دبیر اتاق تعاون استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و 63 تعاونی در استان همدان فعال هستند، تصریح کرد:  یک هزار و 200 تعاونی در استان همدان فعال بودند که از این تعداد 137 تعاونی به هدف رسیده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان