اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. فروردين 1396 - 23:39   |   کد مطلب: 24661
امام جمعه تهران با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: افرادی که به مقام معظم رهبری و ولایت اعتقادی ندارند، قصد دارند فضای انتخابات را فتنه انگیزانه پیش ببرند که در این زمینه باید آگاه و هوشیار باشیم.
آیت الله صدیقی:

به گزارش صبح الوند، به نقل از سایت  قم فردا، آیت الله صدیقی  در جمع معتکفین مسجد امام حسن عسکری(ع) اظهار داشت: در این دنیا ما باید علم های گوناگون را از منابع متعدد و گوناگون بیاموزیم که این منابع گاهی عقلی،احساسی،تجربی و نظری است.

 

وی با اشاره به فراسیدن سال روز وفات حضرت زینب(س) افزود: باید کارهایی کنیم که علم ما خدایی و زینبی باشد، حضرت زینب(س) به هرچه که خدا گفته بود به خوبی عمل کرد، سختی هایی که آن حضرت در کربلا و در اصارت کشید بسیار طاقت فرسا بود، در دشت کربلا تعبد حضرت زینب(س) بود که ایشان ساکت ماند، ماموریت اصلی حضرت زینب در شام بود.

 

امام جمعه تهران گفت: اگرانسان مقصدش خدا باشد تمام کارهایش را برای رضای خدا انجام می شود، یکی از فرصتهای خودسازی و نزدیک شدن به خدا همین ماه مبارک رجب است که باید از این ماه عزیز نهایت استفاده را ببریم.

 

آیت الله صدیقی بیان داشت: اگر ایمان انسان واقعی باشد برای آدم آرامش و امنیت می آورد، پس شما معتکفین عزیز این سه روز را قدر بدانید و نهایت استفاده را داشته باشید.

 

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری ابراز داشت: افرادی که به مقام معظم رهبری و انقلاب اعتقادی ندارند، قصد دارند فضای انتخابات را فتنه انگیزانه پیش ببرند که در این زمینه باید آگاه و هوشیار باشیم.

 

امام جمعه تهران بیان داشت: برای سرنوشت انتخابات دعا کنید تا رئیس جمهور خوبی سرکار بیاید و چهار سال نفس راحت بکشیم و هر روز دغدغه نداشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان