اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. فروردين 1396 - 23:21   |   کد مطلب: 24628
رئيس دانشگاه علوم پزشكي همدان از افتتاح بيمارستان سوختگي همدان و بيمارستان نهاوند در سفر رئيس جمهور به استان همدان خبر داد.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي همدان

به گزارش صبح الوند، حبیب‌الله موسوی بهار  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره اخبار منتشر شده مبنی بر افتتاح بیمارستان جدید شهرستان بهار طی 20 روز آینده، اظهار کرد: این بیمارستان از پروژه‌های اداره راه و شهرسازی است و هنوز آن را به دانشگاه علوم پزشکی همدان تحویل نداده‌اند.

 

وی خاطرنشان کرد: اینکه این پروژه تا چقدر پیشرفت داشته است، اطلاعی ندارم اما همزمان با ساخت این پروژه اقدام به تهیه برخی از تجهیزات برای بیمارستان جدید شهرستان بهار کرده‌ایم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه با افتتاح بیمارستان جدید شهرستان بهار، بیمارستان فعلی آیت‌الله بهاری این شهرستان به آنجا منتقل خواهد شد، افزود:‌ برنامه علوم پزشکی این است که با افتتاح بیمارستان جدید، بیمارستان قدیم منتقل شود و کمبود نیروهای آن نیز اضافه خواهد شد.

 

وی از افتتاح 100 تا 120 پروژه بهداشتی ـ درمانی همزمان با سفر رئیس جمهور به استان همدان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها اکثراً خانه‌های بهداشت، پایگاه سلامت و محل زیست پزشک هستند که تمام آنها در مناطق روستایی و حاشیه شهر افتتاح خواهد شد.

 

موسوی‌بهار با بیان اینکه تا زمان سفر رئیس جمهور 100 تا 120 پروژه نهایی خواهد شد، گفت:‌ تنها پروژه‌هایی که نهایی شود، افتتاح خواهد شد که برای هر کدام از پروژه‌ها نیز 100 تا 150 میلیون تومان هزینه شده است.

 

*بهره‌برداری از دستگاه سی تی آنژیوگرافی بیمارستان قلب فرشچیان طی هفته سلامت

 

وی با بیان اینکه بیمارستان سوختگی همدان نیز آماده افتتاح است، خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد بیمارستان سوختگی همدان و بیمارستان نهاوند را برای سفر ریاست جمهوری آماده کنیم و احتمال افتتاح این دو بیمارستان بالاست.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از ورود دستگاه سی تی آنژیوگرافی بیمارستان قلب فرشچیان طی این جمعه یا شنبه هفته آینده به همدان خبر داد و افزود:  این دستگاه در طول یک هفته نصب می‌شود و به احتمال بالای 90 درصد در هفته سلامت بهره‌برداری خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه برای خرید دستگاه سی تی انژیوگرافی بیش از 7 میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: امیدواریم بتوانیم این دستگاه را نیز بهره‌برداری و مورد استفاده بیماران قرار دهیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان