اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. فروردين 1396 - 23:15   |   کد مطلب: 24487
در ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری همدان انجام شد:
نهادینه کردن فرهنگ مدیریت صحیح پسماند بین مسافرین نوروزی
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان در بازدید از ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری همدان گفت: در راستای اجرای طرح استقبال از بهار و ارائه خدمات به مسافرین نوروزی، کیسه های نگهداری زباله توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان بین مسافران توزیع گردید.

به گزارش صبح الوند، بابک مهدی آزاد گفت: این سازمان در راستای نهادینه کردن فرهنگ مدیریت صحیح پسماند و با رویکرد شهروندمداری و ارتقای سطح خدمات‌رسانی،اقدام به ارائه خدمات به مسافرین و شهروندان همدانی نموده است.

 

وی با بیان اینکه هدف از بازیافت  همه ی زباله ها، چه انسانی و چه صنعتی، حفظ محیط زیست است گفت: ما صاحبان محیط زیست نیستیم بلکه وام داران نسل های آینده ایم و حفاظت ومراقبت از این امانت به عهده ی تک تک انسانهاست.

 

وی بیان کرد: با  اهداء کیسه زباله  علاوه بر تمیز نگه داشتن شهر در ایام تعطیلات نوروز،  آموزش های شهروندی به صورت چهره به چهره با تغییر نگرش مردم جامعه وشهروندان به سمت هدف موردنظر که  همانا ارتقاء بینش مناسب درجهت همکاری در زمینه مدیریت پسماند است، انجام خواهد شد.

 

آزاد ضمن قدردانی از نظم و هماهنگی در ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری همدان افزود: هم افزایی وهمکاری در بین  بخش های مختلف شهرداری و سایرنهادها  باعث انسجام در ارائه خدمات به مسافرین شده است.

 

وی در ایام تعطیلات نوروز خواستار همکاری، همیاری و احساس مسئولیت  بیشتر شهروندان در قبال مسائل شهری شد و گفت: این تعامل و همکاری بین شهروندان و سازمان مدیریت پسماند می‌تواند گامی مؤثر در آبادانی هر چه بهتر سطح شهر همدان شود.

 

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان با بیان اینکه برای توفیق در اجرای مسئله‌ای در جامعه در زمینه مدیریت پسماند، باید آموزش صحیح و درستی داشته و از مشارکت همه دستگاه‌ها و همه اقشار جامعه بهره‌مند باشیم تصریح کرد: آموزش با اطلاع‌رسانی صحیح و همه جانبه موجب فرهنگ‌سازی مؤثر در بخش‌های مختلف مدیریت پسماند می‌شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان