اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. فروردين 1396 - 14:21   |   کد مطلب: 24468
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی استان همدان با اعلام خبر رشد 30 درصدی بازدید از اماکن گردشگری همدان گفت: آرامگاه بوعلی سینا پربازدید‌ترین مکان در شهرستان همدان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش صبح الوند، علی خاکسار در گفتگو با  صبح الوند با اشاره به میزان اقامت مسافران از ابتدای طرح نوروزی تا 8 فروردین در استان همدان اظهار کرد: میزان اقامت در استان همدان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ، یکصد و ده هزار نفر اقامت مسافر در هتل، هتل‌آپارتمان، مهمان‌پذیر، خانه مسافر و ستاد اسکان فرهنگیان بوده است.

 

*بازدید بیش از پانصد هزار نفر از اماکن گردشگری استان

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی همدان با اعلام رشد 30 درصدی بازدید از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: تاکنون پانصد و پانزده هزار نفر بازدید از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان همدان داشته ایم.

 

وی با بیان اینکه غارعلیصدر پربازدیدترین منطقه گردشگری در استان است گفت: به ترتیب در سطح استان بیشترین بازدید از غار علیصدر، آرامگاه بوعلی سینا، آرامگاه باباطاهر و تپه هگمتانه بوده است.

 

خاکسار با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی تاکنون 211 هزار نفر بازدید از شهرستان همدان داشتیم  گفت: آرامگاه بوعلی سینا پربازدیدترین مکان گردشگری شهرستان و سپس آرامگاه باباطاهر و موزه هگمتانه بیشترین بازدید را داشته اند.

 

*اقامت بیش از 63 هزار نفر در شهرستان همدان

وی به میزان اقامت در شهرستان همدان پرداخت و گفت: از 25 اسفند تا 8 فروردین نزدیک 63 هزار نفر اقامت در شهرستان همدان داشته ایم که به دلیل کاهش دما در اوایل تعطیلات نسبت به پارسال رشدی نداشتیم که خوشبختانه در چند روز اینده با افزایش دما شاهد رشد محسوس مسافر خواهیم بود.

 

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی همدان در پایان با توجه به نقش مهم گردشگری در توسعه هر شهر گفت: توجه به گردشگری نقش مهمی در توسعه فرهنگ بومی و ایجاد اشتغال و درآمدزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان