اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. فروردين 1396 - 10:32   |   کد مطلب: 24440
اتوبوس‌های گردشگری، مسافران دیار هگمتانه را در سفری یک روزه به بازدید دیدنی‌های این منطقه می‌برند تا خاطره‌ای زیبا از حضورشان در همدان برای آنها رقم بزنند.

به گزارش صبح الوند، به نقل از مهر استان همدان گنجینه های با ارزشی از تاریخ و تمدن را در دل خود جای داده که چشم هر بیننده ای را خیره می کند چراکه همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن نیاکان این سرزمین، دیار دره های بکر، تپه های باستانی، غارها، سراب ها و آبشارهای زیبا و با طراوت، مرکز سفال و کوزه گری و صنایع چوب ایران، آرامگاه ابوعلی سینا و باباطاهر است.

همین امتیازات کافی بود تا مدیران گردشگری شهر همدان به فکر برنامه ای باشند که ظرفیت های تاریخی و دیدنی شهر همدان از دید مسافران غافل نماند چراکه آثار تاریخی زیبای همدان آن‫قدر زیاد است که مسافران باید برای دیدن آن‫ها چندین روز وقت صرف کنند که شاید آشنا نبودن مسافران با شهر، باعث سرگردانی آن‌ها برای پیدا کردن و دیدن آثار تاریخی شود و فرصت گشت و گذار بیشتر در شهر را از آنها بگیرد.

به همین علت مدیران همدان برای مهمانان نوروزی سنگ تمام گذاشتند و آنچه که باید مسافران به تماشا بنشینند را با در نظر گرفتن تورهای گردشگری بیشتر و راحت تر به مهمانان معرفی می کنند.

دیدن آثار تاریخی مطرح همراه با توضیح در مورد این آثار برای مسافران لذت بخش است و این تورها با امکانات خاص به مسافران خدمت رسانی می کنند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان