اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. مرداد 1396 - 23:21   |   کد مطلب: 26043
معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از برگزاری کنسرت حامد همایون به مناسبت فرارسیدن روز همدان خبر داد.
«حامد همایون» به همدان می‌آید

به گزارش صبح الوند به نقل ازایسنا، علی خاکسار شنبه 7 مرداد در جمع خبرنگاران، به بیان برنامه‌های جشنواره تابستانی پرداخت و گفت: برگزاری جُنگ شادی، نمایشگاه صنایع دستی و سوغات همدان، تئاتر خیابانی، جشنواره اقوام، پخت کیک در پیاده‌راه بوعلی، نمایشگاه عکس‌های قدیمی، پروازبادبادک‌ها در آرامگاه بوعلی و باباطاهر و اجرای رادیو جوان ویژه برنامه جشنواره تابستانی از جمله این برنامه‌هاست.

وی به برگزاری جشنواره غذا اشاره کرد و افزود: این جشنواره از 18 تا 20 مرداد در چهار بخش جشنواره، نمایشگاه، کارگاه‌های آموزشی و اجرای برنامه‌های ویژه هر استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در بخش جشنواره برندهای مختلف غذا، پیش‌غذا، دسر و نوشیدنی مستندسازی شده و از طریق داوران ملی و استانی داوری خواهند شد.

خاکسار با بیان اینکه در بخش نمایشگاه 40 غرفه از 4 استان کشور برپا خواهد شد، اضافه کرد: در کارگاه‌های آموزشی نیز اساتید برجسته به بیان ارزش‌های غذایی خواهند پرداخت.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی استان همدان خاطرنشان کرد: این جشنواره از ساعت 18 تا 22:30 در باغ نظری همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان