اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. اسفند 1395 - 22:20   |   کد مطلب: 24374
رئیس اتاق اصناف همدان از باز بودن بازار همدان در نوروز ۹۶ خبر داد و گفت: از سال گذشته یکی از سیاست‌های اصلی و اولویت‌دار اتاق اصناف با توجه به اجرای سیاست صنعت توریست و گردشگری در همدان باز بودن بازار در ایام نوروز است.

به گزارش صبح الوند، حمیدرضا فرسایی وحید در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: اتاق اصناف در راستای این سیاست‌ها به دنبال فعالیت واحدهای صنفی در ایام تعطیلات نوروز است.

وی افزود: این طرح که از سال گذشته اجرا می‌شود نتیجه‌ی مطلوبی را به همراه داشته و سعی ما حرکت به سمت فعالیت واحدهای صنفی در ایام تعطیلات نوروز است.

فرسایی وحید تصریح کرد: هیچ اجبار یا جلوگیری از تعطیلی واحدهای صنفی توسط اتاق اصناف وجود ندارد اما هدف ما همکاری واحدهای صنفی برای جلوگیری از تعطیلی بازار در ایام تعطیلات است چرا که بازار همدان نبض اصلی آن است.

رئیس اتاق اصناف همدان با اشاره به برپایی جشنواره با همکاری شهرداری، هیئت‌امنایی پیاده‌راه و اتاق اصناف در پیاده‌راه بوعلی، عنوان کرد: این جشنواره در ایام نوروز در پیاده‌راه بوعلی برگزار می‌شود و قرار است که واحدهای صنفی در این جشنواره فعال باشند.

90 درصد نانوایی‌ها در ایام نوروز فعال هستند

فرسایی وحید در رابطه با فعالیت نانوایی‌های شهرستان همدان در ایام نوروز، اظهار داشت: نزدیک به 10 درصد از نانوایی‌ها یعنی قریب به 70 الی 80 واحد نانوایی در ایام نوروز تعطیل هستند.

وی تصریح کرد: 90 درصد از نانوایی‌ها در ایام نوروز فعال هستند و نانوایی‌هایی که در مسیر توریستی و گردشگری قرار دارند با توجه به گستردگی چیدمان این واحدها همگی در ایام نوروز فعالیت می‌کنند.

رئیس اتاق اصناف همدان با اشاره به تعداد نانوایی‌ها در سطح شهرستان، بیان کرد: 510 واحد صنفی عرضه نان در شهرستان همدان فعال هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان