اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. اسفند 1395 - 9:16   |   کد مطلب: 24317
فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: تمام دنیا با ابزارهای فوق پیشرفته و شبکه های مجازی با هدف تهی کردن مغزهای جوانان ما به میدان آمده‌اند که انقلاب را از مسیر اصلی خود خارج کنند که برنامه راهیان نور تمام خیال‌های آنان را باطل می‌کند.
راهیان نور تمام خیال‌های دشمن برای جوانان کشور را باطل می‌کند

به گزارش صبح الوند، سرهنگ حسن برزگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اعزام راهیان نور از شهرستان همدان بیان داشت: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان برنامه راهیان نور یکی از بهترین راهکارهای مقابله با آن است.

 

وی افزود: در حالی که دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب و ایادی آنان در داخل در راستای تخریب چهره دوستداران انقلاب و کم رنگ کردن جان نثاری‌ها واز خود گذشتگی‌های غیورمردان این سرزمین انقلابی و اسلامی هستند راهیان نور یکی از موثرترین راه‌هایی است که بتوان در برابر این همه هجمه دشمنان داخلی وخارجی ایستاد.

 

فرمانده سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: برنامه فرهنگی راهیان نور هم کتبی است وهم شفاهی؛ بدین معنی که شرکت‌کنندگان در این برنامه هم می‌بینند وهم می شنوند.

 

وی عنوان کرد: ذهن جوان از آمادگی‌های خوبی برخوردار است و اکثر افرادی که به سفر معنوی راهیان نور اعزام می شوند نیز جوان هستند واین یک ظرفیت خوب و فوق‌العاده است که باید از آن بهره برد.

 

برزگر یادآور شد: تمام دنیا با ابزارهای فوق پیشرفته و شبکه های مجازی با هدف تهی کردن مغزهای جوانان ما به میدان آمده‌اند که انقلاب را از مسیر اصلی خود خارج کنند که برنامه راهیان نور تمام خیال‌های آنان را باطل می‌کند.

 

وی خاطرنشان کرد: اعزام 5 هزار جوان از شهر همدان در طول سال جا ری به راهیان نور می تواند تحولی فکری واعتقادی وانقلابی به وجود آورد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان