اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. دى 1395 - 19:04   |   کد مطلب: 23488
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: مشکل امروز کشور ما نبود امکانات،طرح ونیروی انسانی نیست بلکه نبود مدیریت جهادی و تربیت اسلامی مشکل اصلی کشور است .

به گزارش صبح الوند، سردار غلامعلی ابوحمزه در نشست بصیرتی کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 2 بیان داشت: دشمن کاری با اسلامی که در آن ایستادگی در مقابل ظلم ، امربه‌معروف و امثال آن نباشد همچون اسلامی که امروزه در کشورهای عربی شاهد هستیم که با سلاح‌هایی از جانب آمریکا مردم بی‌سلاح یمن را به خاک و خون می‌کشند نخواهد داشت.

 

وی افزود: اسلام واقعی اسلامی است که در آن برای دفاع از ارزش‌های واقعی حرکت کنیم نه آن اسلام کشورهای عربی که در دامن غرب جنایتکار عمل می‌کنند.

 

ابوحمزه ابراز کرد: نیروی انقلابی در دوران غیبت امان عصر (عج) قائل به ولایت ولی‌فقیه جامع‌الشرایط است، درصورتی‌که نیروی غیرانقلابی یا کلاً ولایت‌فقیه در دوران غیبت را قبول ندارند و یا شخص ولی‌فقیه را نمی‌پذیرند.

 

وی ادامه داد: به‌طور مثال کروبی یکی از سران فتنه انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 در سال 68 با انتخاب مقام معظم رهبری به‌عنوان ولی‌فقیه گفت هرچه سعی می‌کنم نمی‌توانم وی را به‌عنوان رهبر بپذیرم و درنهایت در سال 88 در مقابل رهبر ایستاد.

 

سردار ابوحمزه گفت: نیروی انقلابی معتقد به این است که در عرصه سیاسی با تمام قدرت باید مقابل استکبار ایستاد درحالی‌که نیروی محافظه‌کار می‌گوید حل مشکلات تنها با مذاکره با آمریکا ممکن است درحالی که رهبر معتقد است به‌جز برجام دیگر نباید مذاکره‌ای با آمریکا کرد.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان افزود: نیروی انقلابی معتقد است در بحث دفاع از جبهه مقاومت باید به سراغ دشمن حرام‌لقمه که محوریتشان عربستان و طرح ریزشان آمریکا و انگلیس است برویم قبل از آنکه آن‌ها سر ما بیایند درحالی‌که نیروی غیرانقلابی و متحجر معتقد است جنگ در کشورهای مسلمان به ما چه ربطی دارد این در شرایطی است که امام راحل فرمود: انقلاب اسلامی ما آزادسازی کل بشریت از دست سلطه است.

 

وی ادامه داد: نیروی انقلابی به مدیرت جهادی که رهبری فرمود معتقد است در صورتی که نیروی غیرانقلابی می‌گوید حتی مدیر راهم باید از خارج بیاوریم.

 

سردار ابوحمزه تأکید کرد: این‌همه مباحث اختلاس و مشکلات اقتصادی ریشه‌هایش در ضعف مدیریت است.

 

وی ادامه داد: با مدیریت جهادی می‌توان در همه زمینه‌ها موفق بود همان‌طور که در عرصه‌های پزشکی ، هسته‌ای، موشکی، سلول‌های بنیادی و ...  به موفقیت رسیده‌ایم.

 

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان گفت: نیروی انقلابی الآن می‌گوید جلوی شبیه خون فرهنگی که دشمن زده را باید گرفت اما نیروی متحجر غیرانقلابی می‌گوید ما تهاجم فرهنگی نداریم بلکه دارای تبادل فرهنگی و توهم فرهنگی هستیم.

 

وی بیان داشت: بر اساس نظر نیروی انقلابی هرکس وابسته به هر جریان یا شخص خاصی است باید طبق قانون برخورد شود مانند قضیه حقوق‌های نجومی، برخورد با مفسدان اقتصادی و... که متأسفانه نیروهای غیرانقلابی در اجرای قانون آن‌قدر خلل ایجاد می‌کنند تا از مسیر اصلی قانون خارج شوند.

 

وی گفت : الآن چند ماه است که رهبر مسئله رسیدگی به حقوق‌های نجومی را مطرح و تأکید کرده اما می‌بینیم که اتفاقی از سوی مسئولین نیفتاده است.

 

سردار ابوحمزه مطرح کرد: نیروی غیرانقلابی در زمینه فرهنگی نیز فعال است به نحوی که نگذاشت فیلم امپراطوری جهنمی که در ایران در مورد آمریکا ساخته شد در برنامه دهه فجر ورود پیدا کند.

 

وی با اشاره به نامه‌های رهبری به جوانان آمریکا و اروپا ابراز کرد: بعد از ارسال آن بسیاری از دانشمندان صادق رویکردشان به اسلام عوض‌شده است.

 

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) با ابراز گلایه‌مندی گفت: درآمد یارانه 80هزار میلیارد تومان است اما چیزی که وارد خزانه شده 31هزار میلیارد تومان است و معلوم نیست 49  هزار میلیارد تومان باقی کجاست؟

 

وی افزود: به گفته وزیر نفت42تا 43هزار میلیارد تومان فروش نفت و میعانات گازی داشته‌ایم و 24تا25 هزار میلیارد تومان دریافت کرده‌ایم پس چرا پروژه‌های عمرانی متوقف‌شده و میگویند فقط 9درصد بودجه عمرانی به استان‌ها واگذارشده است.

 

سردار ابوحمزه گفت: به گفته دیوان محاسبات غار علی‌صدر از سال 90تا سال94، 40 میلیارد تومان درآمد داشته، چرا کسی نمی‌گوید این پول کجا رفته؟

 

وی خاطرنشان کرد: مشکل امروز کشور ما نیروی انسانی، بودجه، امکانات طرح نیست بلکه عدم مدیریت انقلابی و عدم تربیت اسلامی مشکل اصلی است.

 

سردار ابوحمزه ادامه داد: به‌عنوان‌مثال در برجام قرار بود مشکلات مردم حل‌شده و اقتصاد کشور درست شود اما چرا باید به‌جایی برسیم که مسئول تیم ارشد مذاکره‌کننده ایران بگوید: ما به وزیر خارجه آمریکا اعتماد کردیم که اشتباه کردیم و سرمان کلاه رفت.

 

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان افزود: در حالی مقام معظم رهبری در حضور مردم مطرح کرد که من کلیات را مشخص کرده‌ام و جزئیات به عهده تیم مذاکره‌کننده است حالا می‌آیند توپ را در زمین رهبر می‌اندازند، مگر رهبر 9 بند مشخص نکرد که یکی‌شان متناظر عمل کردن با طرف مقابل بود؟

 

ابوحمزه گفت: در برجام گوشت را تحویل گربه داده‌اند، حالا بیایید توجیه کنید و رئیس‌جمهور بگوید ما همه فشارها را از جمهوری اسلامی ایران برداشته‌ایم.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)  گفت: مگر بعد از انقلاب فقط این سه سال ما تحمل فشار کرده‌ایم که حالا با برجام فشار برداشته شود.

 

وی بیان کرد: مردم ما بسیار فهیم هستند و باید مردم را نباید پیچاند و لازم است از نتایج همه کارها را باخبر ساخت.

 

ابوحمزه مطرح کرد: آیا هدف برجام تحویل یک هواپیمای ایرباس یا بالا رفتن کشتی‌سازی و خرید نفت بود؟

 

وی در پایان شغل مخاطبان جلسه را به فرموده امام راحل شغل انبیاء دانست و گفت: نقش معلمان بسیار کلیدی است اما باید بدانند که چه می‌کنند و چگونه فرزندان تربیت می‌کنند تا بتوان همواره افرادی مانند شهیدان احمدی روشن، همدانی، الوانی ، بشیری و.... ساخت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان