اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. اسفند 1395 - 15:42   |   کد مطلب: 24225
عضو شورای شهر همدان ضمن گلایه از بلاتکلیفی وضعیت مرکز جراحی مغز و اعصاب پرفسور سمیعی در همدان خواستار مشخص کردن وضعیت این مرکز از سوی استاندار همدان شد.
مرکز جراحی مغز و اعصاب در همدان

به گزارش صبح الوند، علی اکبر نظری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: با توجه به اینکه مدت زیادی از پیگیری ایجاد مرکز جراحی مغز و اعصاب پرفسور سمیعی در همدان می‌گذرد هنوز تکلیف آن مشخص نیست و انتظار می‌رود استاندار همدان در این زمینه شفاف‌سازی کرده و پاسخگو باشد.

 

وی افزود: قسمتی از کارها به شهرداری همدان واگذار شد که شهرداری همدان نقشه‌کشی و جانمایی را به عنوان وظایف محوله انجام داده است.

 

نظری با بیان اینکه انتظار می‌رود استاندار همدان در این زمینه پاسخگو بوده و شفاف‌سازی کند، تصریح کرد: قرار بود اردیبهشت ماه امسال عملیات اجرایی مرکز جراحی مغز و اعصاب پرفسور سمیعی در فخرآباد کلنگ‌زنی شود ولی تاکنون اجرایی نشده است.

 

وی با اشاره به تماس تلفنی خود با موسوی بهار رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان عنوان کرد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اعلام می‌‎کند پرفسور سمیعی نمی‌‎خواهد در شهر همدان سرمایه‌گذری کند.

 

عضو شورای شهر همدان با تاکید بر اینکه مدیریت استان باید این موضوع را باز کند، اظهار داشت: برخی از اهالی علم و متخصصان این شهر از ما می‌خواهند درباره وضعیت این پروژه سخن گفته شود و بنده نیز از استاندار همدان می‌خواهم موضوع را شفاف کند.

 

نظری در بخش دیگری از سخنان خود از نبود مرکز پرتودرمانی در شهر همدان انتقاد کرد و گفت: در حال حاضر مرکز پرتودرمانی دولتی در همدان وجود ندارد و یک مرکز نیمه خصوصی متعلق به دارالایتام در شهر فعالیت می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه هزاران نفر در شهر همدان به پرتودرمانی نیاز دارند، عنوان کرد: سیستم پرتودرمانی خریداری شده و در آمستردام هلند است که جای سوال دارد این سیستم چرا با وجود خریداری هنوز به همدان وارد نشده است.

 

به گزارش تسنیم ایجاد مرکز جراحی مرکز مغز و اعصاب پرفسور سمیعی در فخرآباد همدان از سال گذشته در سفر سمیعی به همدان مطرح شد که پیگیری‌هایی نیز در این زمینه صورت گرفت و استاندار همدان بارها در سخنرانی‌های خود اعلام کرد سال 95 کلنگ این پروژه به زمین می‌خورد اما تاکنون این موضوع عملیاتی نشده است.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان