اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. اسفند 1395 - 8:15   |   کد مطلب: 24203
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از ارسال ٢٥٠ اثر از ١٤٠ طراح هنرمند به دبیرخانه جشنواره استانی مد و لباس اسلامی ایرانی خبر داد.

به گزارش صبح الوند، فاضل عبادی با بیان اینکه از این تعداد ٥٠ اثر برای داوری نهایی به کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور ارسال شد؛ گفت: در نهایت ١١ اثر به عنوان طرح‌های برگزیده در بخش‌های مانتو مجلسی و مانتو اجتماع انتخاب شد که طراحان برتر ١٦ اسفندماه، همزمان با گشایش سومین نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی در همدان، مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

 

عبادی با تأکید بر اینکه مشارکت گسترده طراحان، به ویژه طراحان دانشگاهی از ویژگی‌های شاخص این جشنواره است، اظهار کرد: اعطای کد «شیما» به ٤١ اثر منتخب و برگزاری ٧ کارگاه آموزشی مرتبط در طول روزهای برپایی نمایشگاه از بخش‌های مختلف این جشنواره است.

 

* برپایی همایش «خانواده و سبک زندگی» در حاشیه جشنواره مد و لباس همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برپایی همایش خانواده و سبک زندگی هم خبر داد و افزود: این همایش در حاشیه سومین نمایشگاه و جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی استان برگزار خواهد شد.

 

وی ترغیب و تشویق طراحان برای ارائه ایده ها و طرح های جدید جهت دست یابی به الگوهای نوین و ارائه سبک زندگی اسلامی و ایرانی و فراهم ساختن فضای رقابتی در بین فعالان این عرصه و همچنین ترغیب بانوان به پرهیز از انتخاب و مصرف الگو های بیگانه از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

 

عبادی خاطرنشان کرد: سومین نمایشگاه و جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی استان همدان با همکاری دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای استان، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر همدان برگزار می‌شود.

 

وی تأکید کرد: مراسم افتتاحیه جشنواره و همایش خانواده و سبک زندگی، دوشنبه ١٦ اسفندماه ساعت ٩ صبح در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی برگزار خواهد شد و علاقمندان برای بازدید از آثار ارائه شده در نمایشگاه می‌توانند از ١٦ تا ٢٠ اسفندماه به گالری استاد زنگنه واقع در این مجتمع مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان