اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. اسفند 1395 - 13:49   |   کد مطلب: 24142
نایب‌رئیس اتاق اصناف استان همدان خبر داد:
شنبه معضل دستفروشی پیاده راه بوعلی حل می شود
نایب‌رئیس اتاق اصناف استان همدان در خصوص تجمع کسبه پیاده راه بوعلی مقابل فرمانداری گفت: شنبه با حضور تمامی مسئولین ذیربط مرتبط با معضل دستفروشی این مشکل را حل خواهیم کرد.
شنبه معضل دستفروشی پیاده راه بوعلی حل می شود

به گزارش صبح الوند، احمد گازرانی در گفتگو با صبح الوند گفت: طی جلسه ای در فرمانداری تصمیم گرفته شد روز شنبه مسئولین مرتبط با سد معبر و دستفروش با حضور مسئولین شورای تامین،  شهرداری، نیروی انتظامی و اتاق اصناف دست به دست هم دهند و این پدیده را حل کنند و دستفروشی در خیابان بوعلی را ممنوع کنند.

 

وی گفت: دستفروش ها از ساعت 9 شب آزادند و می تونند کاسبی کنند و شب ها هم شلوغ تر است و دیگر  مغازه دارها هم نیستند که اذیت بشوند.

 

نایب‌رئیس اتاق اصناف استان همدان با اشاره به اینکه ما هیچ تعهد قانونی در خصوص دستفروشان نداریم گفت: کار هیچ دستفروشی در این ساعات روزدراینجا قانونی نیست و اتفاقا استان خیلی خوب برای انها تصمیم گرفتند که شب را برای انها گذاشتند .

 

وی با اشاره به اینکه برخی از دستفروشان مستقر در این مکان افراد غیر بومی هستند گفت: یک دست از دست فروش ها کشاورز هستند که در فصول زمستان که کارشان تعطیل است به شهر می ایندو یک دست هم چون در کرمانشاه جلوی گسترش دست فروش ها را گرفته اند از کرمانشاه امده اند و امروز اگر با این برخورد نشود از تمام شهرها هجوم می آورند.

 

گازرانی  با اشاره به اینکه در تلاشند اتفاق چند روز گذشته در جمع آوری دستفروشان اتفاق نیفتد گفت: از امروز تذکر به دستفرشوان داده دشه است و قرار است فضاهای روز بازارها را برای آنها آماده بکنند و تلاش براین است اتفاق آن روز نیفتد.

 

وی با اشاره به سخنان برخی از کسبه که اجرای طرح پیاده راه را موثر در کسادی بازار خود میدانستند گفت: از اجرای طرح پیاده راه باید مدتی بگذرد و ان موقع قضاوت کنیم و امیدواریم با جمع اوری دست فروشان کسادی بازار انان جبران شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان