اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. اسفند 1395 - 8:53   |   کد مطلب: 24081
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خبرداد
برگزاری گفتمان های دینی برای 21هزار و 200 دانش آموز استان همدان
در راستای اجرای طرح معرفت 4 با موضوع آشنایی با وجود بابرکت امام علی (ع) وامام عصر( عج)، گفتمان‌های دینی در بیش از 500 مدرسه‌ی استان همدان برای 21هزار و 200 دانش آموز برگزار شد.
برگزاری گفتمان های دینی برای 21هزار و 200 دانش آموز استان همدان

به گزارش صبح الوند، مصطفی خزاعی با اعلام این خبر، اظهار کرد :طرح معرفت 4 که تمامی دانش آموزان پایه‌ی نهم را شامل می شود، از دیماه سال جاری آغاز و با برگزاری آزمون های کتبی وشفاهی در اسفندماه ادامه پیدا خواهد کرد.

 خزاعی افزود: طبق تفاهم‌نامه‌ی منعقد شده با گروه های تبلیغی سراج ومشکات،  بیش از 70 طلبه و روحانی مجرب ومتخصص از حوزه های علمیه قم وهمدان به 517 مدارس مجری طرح اعزام شده اند.

قائم مقام  کمیته‌ی همکاری های حوزه وآموزش و پرورش استان گفت: این برنامه که با موضوع قرآن، عترت و نماز اجرا می شود، 21هزار و 200 دانش آموز را تحت پوشش قرارداده است.

خزاعی خاطرنشان کرد:  طبق برنامه ریزی های انجام شده، با برگزاری آزمون نهایی بیش از هزار دانش آموز منتخب اردیبهشت ماه سال آینده به شهر مقدس قم اعزام شده وضمن استقرار در مرکز یاوران حضرت مهدی(عج) مسجد جمکران و زیارت حرم کریمه‌ی اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه (س) با مراجع تقلید وعلمای شهر مقدس قم دیدار خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان