اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. بهمن 1395 - 23:11   |   کد مطلب: 23975
جانشین رئیس پلیس راه استان همدان خبر داد
لغزندگی جاده‌های همدان/ وقوع 4 فقره تصادف جرحی
جانشین رئیس پلیس راه استان همدان از لغزنده بودن جاده‌های همدان خبر داد و گفت: رانندگان برای تردد در جاده‌ها از زنجیرچرخ مناسب استفاده کنند.
لغزندگی جاده‌های همدان

به گزارش صبح الوند، سعید اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به بارش برف در همدان به تشریح وضعیت جاده‌ها پرداخت و اظهار کرد: در اکثر محورهای استان نظیر محور اسدآباد، همدان به ساوه، رزن، ملایر با بارش سنگین برف مواجه هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه تمام محورهای استان باز است خاطرنشان کرد: به علت بارش سنگین برف و لغزنده بودن جاده‌ها توصیه می‌شود مردم از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

 

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان با تاکید به استفاده از زنجیرچرخ، افزود: رانندگان باید از زنجیر چرخ مناسب خودروی خود استفاده کنند چرا که برخی از آنها زنجیر چرخ خودروی دیگری را به همراه دارند.

 

وی به تلاش عوامل راهداری و پلیس راه در این ساعت از شب برفی در جاده‌ها اشاره کرد و گفت: اگر بارش برف به همین میزان ادامه داشته باشد تردد در جاده‌ها به سختی امکانپذیر خواهد بود.

 

اسماعیلی از وقوع چهار فقره تصادف جرحی طی دو روز گذشته خبر داد و افزود: طی این دو روز در محور ملایر، همدان به کرمانشاه، رزن و آزادراه همدان ـ ساوه شاهد تصادف بودیم که خوشبختانه فوتی نداشتیم.

 

وی با بیان اینکه امروز دو فقره تصادف جرحی رخ داد، افزود: دیروز نیز دو فقره تصادف جرحی رخ داد که خوشبختانه فوتی نداشت اما منجر به شکستگی شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان