اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. شهريور 1397 - 11:02   |   کد مطلب: 29834
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: ۱۲۳ کیلومتر از راه های آسفالته استان همدان طی ۵ ماه نخست امسال روکش شدند.

به گزارش صبح الوند، حمید پرورشی خرم اظهار داشت: عملیات روكش آسفالت در راه هاي شرياني، اصلي و فرعي و روستايي انجام شده است.

 

وی افزود: عملیات اجرای روکش آسفالت در مسیرهای ارتباطی استان به منظور رفع خرابی‌های موجود، نگهداری مطلوب و بهینه و ارتقای کیفی سطح راه های استان انجام شده است.

 

پرورشی خرم از درزگیری 74 کیلومتر از راه های آسفالته استان خبر داد و یادآور شد: این عملیات با هدف تزریق مواد در درزهای به وجود آمده در سطح آسفالت و به منظور جلوگیری از نفوذ آب به لایه های زیرین و زیرسازی و جلوگیری از افت کیفیت رویه آسفالت راه ها انجام شده است.

 

وی، اصلاح قيرزدگي را از دیگر اقدامات اجرایی این اداره کل عنوان و خاطرنشان کرد: در پنج ماهه نخست امسال عملیات قیرزدگی در راه های استان به طول 27 کیلومتر انجام شده است.

 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در ادامه، آسفالت حفاظتی، آسفالت شانه راهها، آسفالت رگلاژی، شانه سازي راههاي آسفالته، رگلاژ و تسطيح شانه راههاي آسفالته، رگلاژ راههاي شني، موج تراشي و لكه گيري راههاي آسفالته را از دیگر اقدامات انجام شده معاونت راهداری در پنج ماهه نخست سال جاری برشمرد.

 

گفتنی است، استان همدان دارای 5 هزار و 400 کیلومتر راه است که از این میزان 600 کیلومتر بزرگراه، 85 کیلومتر آزادراه،  318 کیلومتر راه اصلی، 750 کیلومتر راه فرعی و بقیه راه روستایی است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان