اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. بهمن 1395 - 9:26   |   کد مطلب: 23955
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان:
کمرنگ شدن خسارتهای ناشی از بارندگی با مدیریت ستاد بحران شهرستان همدان
معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری شهرستان همدان ابراز کرد: کمیته بحران شهرستان در مواقع بحرانی دارای آمادگیهای لازم برای رویارویی با شرایط بحران است، این در حالی است که برخی موارد بصورت پیش بینی نشده رخ میدهد.
ستادبحران شهرستان همدان

به گزارش صبح الوند، رضا زمانی در گفتگو با خبرنگار صبح الوند گفت: طی بارش های انجام شده در روز های اخیر ستاد بحران درشهرستان همدان فعال و در بحث راه و اداره حمل و نقل و راهداری نیز بر اساس درجه بندی در دستورالعمل ها ابتدا راه های اصلی، سپس راه های فرعی درجه یک و بعد از آن راهای روستایی باز شد بطوریکه در پایان روز دوشنبه تمامی مسیرها باز شده بود.

 

وی در خصوص آسیبهای وارد شده از برف اخیر اظهار داشت: تاسیسات برق قهاوند در روز دوشنبه به دلیل بارش شدید برف دچار آسیب دیدگی شد و دلیل این بود که خط برقی که از ملایر به تغذیه برق قهاوند میپرداخت دچار آسیب شده بود، و باعث بی برقی در قسمت هایی از قهاوند شد، که خوشبختانه با پیگیریهای مدیران امور برق یک و دو  و استفاده از شهرستانهای معین مشکل قطعی برق قهاوند در همان روز دوشنبه حل شد.

 

زمانی بیان کرد: مشکل دیگر آنتهای BTS مخابرات بود که به دلیل آنکه دارای باطریهای برقی است بی برق مانده و باطریهایش خالی شده بود.

 

 وی افزود:طی بارش برف در روز دوشنبه مشکل برای شبکه ارتباطی موبایل در قهاوند را بوجود آمد که آن نیز پیگیری و رفع شد.

 

وی در خصوص شهرستان همدان نیز اظهار کرد: در همدان شکستگی برخی شاخه های درختان را داشتیم که در دستور کار شهرداری مناطق قرار گرفت که برای جلوگیری از این سنگینی شاخه تکانی انجام دهند زیرا با شکستگی آنها خطوط برق نیز قطع خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: در امور شاخه تکانی و پاکسازی معابر طی سنوات اخیر خود شهروندان نیز کمک کردند که از همکاری آنان سپاس گذار هستیم.

 

معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری شهرستان همدان ابراز کرد: کمیته بحران شهرستان در مواقع بحرانی دارای آمادگیهای لازم برای رویارویی با شرایط بحران است، این در حالی است که برخی موارد بصورت پیش بینی نشده رخ میدهد.

 

وی بیان داشت: استفاده از کابلهای خود نگهدار و بهره وری از سیستم های زمینی به جای سیستم های هوایی برق سبب ایمن سازی در سطح شهر طی سالهای اخیر شده است زیرا در سنوات قبل با کوچکترین وزش باد با قطعی برق مواجه بودیم درحالیکه اکنون با شدیدترین باد نیز آمار برق رفتگی در شهر بسیار پایین است.

 

زمانی خاطر نشان کرد: اداره حمل و نقل و راهداری در روزهای برفی اخیر باز کردن تمامی مسیر ها را در سطح شهرستان و استان همدان را مدیریت نمود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان