اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. بهمن 1396 - 22:25   |   کد مطلب: 28409
مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: بیشترین میزان بارش برف در استان همدان با ارتفاع ۲۰ سانتی‌متر مربوط به گل تپه بوده است.
گل تپه

به گزارش صبح الوند، نادر پیرتاج همدانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: با خروج سامانه بارشی از استان، در طول امشب شاهد کاهش بسیار شدید دما در استان خواهیم بود.

وی به بارش‌های روز گذشته در استان همدان اشاره کرد و گفت: گل تپه با ارتفاع بارش 20 سانتی‌متری برف، بیشترین میزان بارش را به خود اختصاص داده است و پس از آن نیز بیشترین ارتفاع برف با میانگین 18 سانتی‌متر مربوط به کبودرآهنگ بوده است.

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان افزود: میانگین ارتفاع بارش برف در همدان، فامنین و قهاوند نیز به 15 سانتی‌متر رسیده است. در سایر شهرستان‌ها نیز میانگین ارتفاع برف کمتر از 15 سانتی متر گزارش شده است.

دمای استان همدان به منفی 20 درجه می‌رسد

پیرتاج همدانی با بیان اینکه از امشب دمای هوای استان به طرز محسوسی کاهش می‌یابد، تصریح کرد: امشب حداقل دمای هوای تمام شهرستان‌های استان بین منفی 10 تا منفی 20 درجه سانتی‌گراد پیش بینی می‌شود.

وی به میانگین دمای استان در طول 24 ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: در این مدت حداقل دمای همدان به منفی 6 درجه رسیده و در گرمترین ساعات نیز مثبت 2 درجه سانتی‌گراد بوده است. همچنین گل تپه با حداقل دمای منفی 9 درجه به عنوان سردترین نقطه استان و نهاوند با حداکثر دمای 8 درجه، به عنوان گرمترین شهرستان استان ثبت و گزارش شده است.

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: بارش‌های روز گذشته بارش‌های قابل توجهی بوده اما هنوز میانگین بارش های شهرستان همدان نسبت به سال گذشته 30 درصد و نسبت به آمار بلند مدت 55 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان